Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@16:45:32 GMT

گلایه‌های دردناک مگنو باتیستا از وضعیتش در پارس جم

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۸۷۸۴

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حدود 3 ماه از مصدومیت مگنو باتیستا از ناحیه رباط صلیبی و بیش از 2 ماه از حضورش روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر و گلایه از عدم رسیدگی باشگاه به وضعیت او و پرداخت هزینه‌های جراحی‌اش می‌گذرد و همچنان این بازیکن بدون پیگیری خاصی از سوی مسئولان باشگاه به حال خودش رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتیستا در آستانه شروع دوباره لیگ برتر در گفتگو با ایلنا در خصوص وضعیتش اظهار داشت: حدود 3 ماه از مصدومیتم می‌گذرد و همان زمان به دکتر مراجعه کردم و به من گفت هرچه زودتر باید عمل جراحی انجام دهم. از آن زمان من به دنبال باشگاه هستم تا وضعیت من را پیگیری کند و بتوانم درمانم را انجام دهم ولی هنوز هیچکس پیگیر وضعیت من نیست.

وی افزود: من به باشگاه مراجعه می‌کنم و به محل تمرین می‌آیم ولی هیچکسی را نمی‌بینم. در این مدت فقط هومن افاضلی و ایوب چراغی با من در تماس هستند و پیگیر احوالم هستند ولی این دو نفر چه کاری از دستشان بر می‌آید که برایم انجام دهند؟ مدیر باشگاه باید پیگیر باشد که متاسفانه نیست. من نمی‌توانم آقای مرادی را پیدا کنم و در باشگاه کسی پاسخگو نیست.

هافبک برزیلی پارس جم در پایان گفت: واقعاً نمی‌دانم چکار کنم. هر روز می‌گویند قرار است مدیریت باشگاه تغییر کند و مدیر جدید روی کار بیاید ولی هیچ خبری نیست و الان 3 ماه گذشته که وضعیتم به این شکل باقی مانده و هیچ تغییری نداشته است. امیدوارم فکری به حال وضعیت من شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: هومن افاضلی مگنو باتیستا پارس جم جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان در خصوص وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها گفت: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسن نایبی امروز_ پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در جلسه همایش شورای اسلامی شهری و روستایی شهرستان اصفهان با بیان اینکه یکی از پرتلاش‌ترین شوراها در دوره کنونی، شورای روستاها هستند، اظهار کرد: با وجود اینکه اعضای شورا خداپسندانه فعالیت می‌کنند، یکی از چالش‌های شورای بخش مرکزی، مدیریت نامطلوب برخی مدیران است و این موضوع سبب اجحاف در حق شورا شده است.

وی با اشاره به اینکه از مشکلات موجود در بخش مرکزی استان اصفهان آگاه هستیم، اما مصوباتی در شورا تصویب شد که تأثیر به‌سزایی در رفع مشکلات داشت، افزود: امیدواریم مصوبات تعیین شده در شوراها پیگیری و اجرایی شود، سعی‌مان بر این است تا این مصوبات تا دهه فجر اجرایی شود تا شرمنده مردم نشویم.

رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی اصفهان با اشاره به وجود مشکل اینترنت در بعضی از روستاها، با بیان اینکه در بعضی از روستاها اینترنت وجود ندارد و دانش‌آموزان مجبور هستند برای شرکت در کلاس‌ها و امتحانات به یکی از کتابخانه‌های شهر مراجعه کنند، عنوان کرد: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل انجام شده است، اما به گفته برخی مسئولان مربوطه مانعی که بر سر راه است، تحریم کابل فیبر نوری در کشور است و باید برای این مشکل رسیدگی‌های لازم صورت بگیرد.

کد خبر 750169

دیگر خبرها

  • فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش + جزئیات
  • پیگیر رفع مشکل اینترنت در روستاها هستیم
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • آلکاراس: شکست برابر روبلف یک نتیجه دردناک است
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • صحنه دردناک برای یک عقاب / واکنش عقاب ماده را ببینید
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • گلایه رانندگان از روکش فرسوده آسفالت جاده سبزوار - بردسکن + تصاویر