Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@07:26:09 GMT

قوانین آکادمی اسکار باز هم تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۸۸۶۹

قوانین آکادمی اسکار باز هم تغییر کرد

ایران اکونومیست-با تصمیم جدید آکادمی علوم و هنر‌های سینما، از اسکار ۹۴ تعداد نامزد‌های بهترین فیلم ثابت خواهد بود.

آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام کرد که در دوره‌های بعدی اسکار، تعداد نامزد‌های بهترین فیلم ثابت خواهد ماند.

آکادمی اسکار در نقطه‌ای قرار دارد که باید استاندارد‌های جدیدی را برای ارائه و نمایش فیلم‌ها در نظر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر اولین تغییر تعداد فیلم‌هایی است که می‌توانند برای جایزه بزرگ این مراسم نامزد شوند و از سال ۲۰۲۰ به بعد، مجموع نامزدهای جایزه بهترین فیلم به ۱۰ فیلم رسید.

در سال ۲۰۱۰، برگزارکنندگان این مراسم اعلام کرده بودند که تعداد نامزد‌های جایزه بهترین فیلم را از ۵ به ۱۰ فیلم تغییر داده است. این قانون برای اولین بار از سال ۱۹۴۰ مورد تغییر قرار گرفته بود.

گفته می‌شود، تغییر این قانون در سال ۲۰۱۰ به این موضوع مربوط می‌شود که فیلم سینمایی «شوالیه تاریکی» ساخته کریستوفر نولان، نتوانست به دلیل محدود بودن نامزد‌ها در جمع آن‌ها حضور پیدا کند.

در سال ۲۰۱۲ آکادمی اسکار در نگاه و بررسی مجدد این قانون، تصمیم گرفت که این قانون را عوض کند و از آن سال تا اسکار نود و دوم، تعداد فیلم‌ها بنا به تصمیم اعضای آکادمی از ۵ تا ۱۰ فیلم متغیر بود.

باشگاه خبرنگاارن جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بهترین فیلم نامزد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۸۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است

باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای را درمورد آکادمی این باشگاه منتشر کرد.

باشگاه استقلال، با انتشار اطلاعیه‌ای به خانواده‌ها هشدار داد فریب افراد سودجو که اقدام به سواستفاده از نام آکادمی باشگاه استقلال می‌کنند را نخورند.

در این اطلاعیه آمده است:

"برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده‌اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت."

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی