Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس اطلاعیه روز شنبه این مرکز، آزمون کتبی دانشنامه/گواهی نامه دندانپزشکی، روز دوشنبه مورخ ۲۱ مهرماه و آزمون شفاهی روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنج شنبه  ۲۲ تا ۲۴ مهرماه برگزار می شود.
 در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات به اتمام رسانده اند از روز شنبه ۱۷ خرداد ماه تا روز جمعه ۲۴ خرداد ماه مهلت داشتند به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjeshp.ir مراجعه و به صورت اینترنتی در این آزمون ثبت نام کنند.
مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در این اطلاعیه یادآور شد: داوطلبان در همین بازه زمانی باید نسبت به ثبت نام در سامانه ibligat.behdasht.gov.ir نیز اقدام می کردند. این افراد فقط ملزم به انجام ثبت نام اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بوده و نیازی به مراجعه به دانشگاه ها نیست.

برچسب‌ها دندانپزشکی آزمون پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دندانپزشکی آزمون پزشکی دندانپزشکی آزمون پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت آموزشی وزارت بهداشت، دکتر بابک ثابت، دبیر شورای آموزش پزشکی عمومی از برگزاری آزمون میان دوره پیش کارورزی به صورت الکترونیک در ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ برای واجدین شرایط خبر داد و گفت: جاماندگان آزمون اسفند ۱۴۰۲ و دانشجویان پزشکی که تا پایان خرداد ماه تمامی بخش های خود را در دوران کارآموزی به اتمام رسانده باشند می توانند در آزمون امسال شرکت کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان، این آزمون به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان و در مراکز آزمون الکترونیک دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

کد خبر 6098111

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی پزشکی ۱۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • شرایط جوی ناپایدار در استان اردبیل تداوم می‌یابد
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • راه کار‌های اساسی در زمینه حفظ سلامت دهان و دندان در جامعه/ برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دندان چیست؟
  • فرصت مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تا سه‌شنبه تمدید شد