Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@16:36:20 GMT

۱۶۰۰ هلیلانی، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۹۰۳۸

۱۶۰۰ هلیلانی، تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، گفت: هم اکنون ۱۶۰۰ مددجو در شهرستان هلیلان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.

قنبر موسی‌نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: هم اکنون 1600 مددجو در شهرستان هلیلان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی( ره) شهر ایلام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به برنامه‌های خوب صورت گرفته در زمینه احداث مسکن، هم اکنون تعداد خانوارهای فاقد مسکن به حداقل‌ها رسیده و ان‌شاالله با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال ۹۹ این آمار به صفر خواهد رسید.

مدیر کل کمیته امداد استان ایلام، بیان داشت: سال گذشته 143 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار 6 میلیارد و 630 میلیون ریال به مددجویان این منطقه پرداخت شده است.

شنایایی ۲۰۰ کودک هلیلانی دارای سو تغذیه

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت 200 کودک زیر 5 سال که دچار سو تغذیه بوده در هلیلان شناسایی و تحت پوشش این نهاد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در سه سال اخیر تعداد 174 واحد مسکونی برای مددجویان این شهرستان احداث شده که در این زمینه 61 میلیارد ریال هزینه شده است.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این مدت هزار و 39 مورد لوله کشی گاز با اعتبار 22 میلیارد ریال و 200 مورد سرویس بهداشتی و حمام با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برای مددجویان کمیته امداد این شهرستان ساخته شده است.

انتهای پیام/970821

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس کمیته امداد تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • پوشش ۵۱۶ هزار فرزند یتیم توسط حامیان
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند