Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:20:09 GMT

بورس انرژی امروز میزبان فرآورده‌های هیدروکربوری

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۹۰۴۲

بورس انرژی امروز میزبان فرآورده‌های هیدروکربوری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، رینگ داخلی این بورس، امروز (شنبه، ۲۴ خردادماه) شاهد عرضه کالاهای آیزوریسایکل، آیزوفید، حلال ۴۰۲ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت تبریز، بلندینگ نفتا پالایش نفت بندرعباس، بلندینگ نفتا حلال ۴۱۰ و حلال ۴۰۴ پالایش نفت شیراز است و گاز مایع مجتمع گاز پارس‌جنوبی (شرکت ملی گاز ایران) در رینگ بین‌الملل عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز چهارشنبه (۲۱ خردادماه) کالاهای آیزوریسایکل پالایش نفت تهران، حلال ۴۱۰ پالایش نفت اصفهان، سی‌اس‌او پالایش نفت شازند، نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز در رینگ داخلی و بنزین اکتان ۸۷ (محموله دریایی) و نفتای سبک شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و رافینت ۲ شرکت پتروشیمی شیمی بافت در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی بورس انرژی ایران معامله شد.

در این روز بیش از ۴۵۱.۸۷۵ تن فرآورده هیدروکربوری به ارزش بیش از ۲۲.۱۴۰ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران دادوستد شد.

کد خبر 4947948 عرفانه تاجیکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بورس انرژی عرضه نفت در بورس انرژی عرضه بنزین در بورس انرژی بورس ویروس کرونا سهام عدالت وزارت صنعت معدن و تجارت قیمت نفت آزادسازی سهام عدالت بورس بانک مرکزی ایران قیمت دلار تولید نفت وزارت جهاد کشاورزی بازار سرمایه اوپک نهاده های دامی بازار سهام پالایش نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • شروع طوفانی هفته دوم معاملات برق در بورس انرژی
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران