Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با تشکیل ستاد مواسات و کمک‌های مؤمنانه تاکنون به بیش از ۱۲۰ هزار از آسیب‌دیدگان ناشی از بحران کرونا خدمات ارائه شده است از آماده باش این ستاد برای مقابله با پیک کرونا در ماه‌های آینده در این استان خبر داد. تاریخ انتشار: 10:15 - 24 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۸۴۹۸

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به «رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه» گفت: از دهم اسفند ۹۸ با تشکیل ستاد مواسات و کمک‌های مؤمنانه تاکنون یک دهم جمعیت جغرافیایی بوشهر با حدود ۱۲۰ هزار نفر شناسایی شد که در شرایط کرونا آسیب دیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه در این روزها بسته‌های معیشتی بسیار فراتر از ۱۲۰ هزار نفر به دست آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان رسیده است، گفت: در حال حاضر نیز ستاد مواسات و کمک‌های مؤمنانه فعال است، تهیه ماسک و تجهیزات پزشکی ادامه دارد و در حال آماده باش برای مقابله با پیک کرونا در ماه‌های آینده هستیم.

بیشتر بخوانید: آیت‌الله حسینی‌بوشهری: حضور گسترده طلاب در مبارزه با کرونا برگ زرینی در کارنامه روحانیت بود

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی تلویزیونی در ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ به رزمایش سراسری کمک مؤمنانه اشاره کردند و فرمودند: مسئولان در ستاد ملّی [مبارزه با کرونا]به طور جدّی مشغول کارند و گزارشهایش به ما داده می‌شود و اطّلاع پیدا می‌کنیم؛ و برای برخی از قشر‌های ضعیف هم فکر‌هایی کرده‌اند که من توصیه می‌کنم، تأکید می‌کنم که این برنامه‌هایی را که مسئولین دولتی برای برخی از قشر‌های ضعیف در نظر گرفته‌اند، هر چه سریع‌تر، هر چه بیشتر، هر چه بهتر ان‌شاء‌الله به اجرا در بیاورند؛ لکن در کنار این، مردم هم وظیفه دارند. عدّه‌ای هستند که در این شرایط و در این اوضاع حقیقتاً زندگی‌شان بسختی قابل گذران است و نمی‌توانند زندگی معمولیِ عادیِ خودشان را اداره کنند؛ مردمی که دستشان باز است و توانایی دارند بایستی در این زمینه فعّالیّت وسیعی را شروع کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر کرونا مواسات و کمک های مؤمنانه ستاد مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین یکشنبه‌های الگونمایی این بار در البرز با هدف معرفی الگوی «مواسات مادرانه» در این استان برگزار می‌شود.

معرفی اقدامات شاخص و ابتکارات میدانی از جمله برنامه‌های یک شنبه‌های الگونمایی است.

این نشست با حضور زینب عاشری برای معرفی الگوی «مواسات مادرانه» از البرز ساعت ۲۰ روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌تواند از طریق لینک مجازی https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam در این برنامه حضور داشته باشند.


کد خبر 6096681

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • لزوم انسجام روحانیت و نیروهای انقلابی/ آینده روشنی پیش رو داریم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود