Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرایند ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه، اعزامی شهریور ۱۳۹۹، از امروز آغاز شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرایند ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه، اعزامی شهریور ۱۳۹۹، از امروز آغاز شد.

بنا بر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضائیه، در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی شهریور مجاز به ثبت‌نام هستند و زمان ثبت نام متقاضی امریه اعزام اول شهریور ۱۳۹۹ از امروز مورخ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر روز شنبه مورخ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استان‌هایی که قابل دسترسی نیستند، سهمیه امریه آن‌ها به اتمام رسیده و به هیچ وجه امکان پذیرش و ثبت‌نام اعزام شهریور ماه در استان‌های مذکور وجود ندارد.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به «سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه» به آدرس www.amrie.qazahrm.ir در سایت معاونت منابع انسانی قوه‌قضائیه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در هنگام ثبت نام فیلد‌ها را با دقت کامل تکمیل کرده و سپس کلیه مدارک اعلام شده را به صورت یکجا در یک فایل pdf پیوست کنید؛ در خصوص افرادی که ثبت نام‌شان کامل نبوده اقدامی میسور نیست؛ در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امریه سربازی قوه قضائیه اعزام شهریور کارکنان قوه قضائیه ثبت نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر چهارشنبه در بازدید از ورزشگاه ماهفروجک ساری با بیان که کنگره بزرگ شهدای استان در پیش است، افزود: ما نیز تمام هم خود را خواهیم گذاشت تا این طرح و مراسم اجرا شود.

وی با بیان اینکه ورزشگاه ماهفروجک باید راه اندازی شود تا خدمات رسانی کند، افزود: برای تأمین مالی پروژه با وزیر صحبت و رایزنی برقرار شد تا اعتبار مورد نیاز تأمین شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هزینه‌های پیش بینی نشده نیز باید تأمین شود تا دچار مشکل نشویم، گفت: پروژه ورزشگاه ماهفروجک باید تا قبل شهریور ماه تکمیل و پایان یابد.

نوری زیرساخت‌های آب و برق پروژه را از دیگر نیازمندی‌ها بیان کردو گفت: همچنین باید تأمین آب پایداری داشته باشیم تا فشاری بر روستاهای اطراف وارد نشود.

کد خبر 6094515

دیگر خبرها

  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از نمایشگاه دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در بندرعباس
  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • ایرانداک نیروی امریه جذب می‌کند
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضائیه در بندرعباس
  • «ایرانداک» نیروی امریه جذب می‌کند
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است