Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، کاظم غریب آبادی، سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین، در نشست سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و واکنش به همه‌گیری کرونا، طی سخنانی ضمن تأکید بر نیاز به یک پاسخ چندجانبه، جامع، هماهنگ و گسترده برای حمایت از کشور‌های نیازمند، نسبت به تحریم‌های یک‌جانبه و قطع بودجه سازمان‌های بین‌المللی از سوی آمریکا و پیامد‌های مخرب آن بر مبارزه با کرونا ابراز تأسف کرد و خواستار تلاش‌های جمعی جهت رسیدن به یک بازیابی اقتصادی فراگیرتر، پایدارتر و انعطاف پذیرتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش‌های یونیدو در جهت مقابله با چالش‌های ناشی از کرونا و اشاره به اینکه جامعه جهانی هم اکنون در یک نقطه حساسی قرار دارد و تعداد افراد آلوده و در حال مرگ از اقشار مختلف هنوز در جهان بالاست، بر ادامه هماهنگ کردن تلاش‌ها برای جلوگیری از یک پیامد مخرب مداوم بر زندگی و معیشت مردم تأکید کرد.

نیاز به یک پاسخ چندجانبه، جامع، هماهنگ و گسترده برای حمایت از کشور‌های نیازمند به طوری که آنها را قادر به تفوق بر چالش‌ها کند، از دیگر محور‌های تأکیدی سفیر و نماینده دائم کشورمان بود.

غریب آبادی در ادامه با ابراز تأسف از هرگونه تصمیم، تلاش یا موضع گیری مانند تحریم‌های اقتصادی یکجانبه از جمله علیه کشور‌های مستقل و یا قطع بودجه سازمان‌های بین المللی که باعث تضعیف ظرفیت ملی، منطقه‌ای و جامعه بین‌المللی برای مقابله با انتشار ویروس کرونا و پیامد‌های کشنده آن می‌شود، افزود: چنین اقداماتی باید محکوم شوند، چرا که تأثیرات منفی بر بشریت و کل جهان بر جای می‌گذارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان ملل ویروس کرونا تحریم های آمریکا بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم و معلمین این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بین امام و امت جدایی بیندازند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: خداوند توصیه می‌کند که اطاعت از رسول، اطاعت از خدا است و دشمن منافعش در بصیرت و ولایت مداری مردم به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیدار و ولایت مدار است گفت: مردم ما عاشق دین مبین اسلام هستند و دشمن نیز از ولایت پذیری ما هراس دارد.

مصوری ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: معتقدیم وعده خدا صادق است و جوانان ما امیدوار باشند که نابودی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بردسکن ۱۹ اردیبهشت روز هلال احمر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت و افزود: مسؤولان بالادستی نگاه ویژه‌ای به هلال احمر بردسکن داشته باشند و با توجه به وسعت وسیع این شهرستان وجود تجهیزات هلال احمر امری واجب است.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته بزرگداشت معلم علی اکبر چراغیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از عملکرد این اداره به حاضرین ارائه داد.

کد خبر 6095747

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • آبشار لوه این هفته برای دومین بار قربانی گرفت؛ امروز مسافر سبزواری سقوط کرد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • غریب‌آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی آزاد می‌شوند
  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد