Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@22:41:28 GMT

قدرت خرید بیشتر، با اسنپ مارکت

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۶۹۷۵۶

ایلنا؛ خط زدن برخی از اقلام غیرضروری از لیست خرید ممکن است یکی از راه‌های کاهش فشار اقتصادی باشد، اما مایحتاج روزانه و ضروری مردم مانند مواد غذایی را نمی‌توان از سبد خرید خانوارها حذف کرد. عرضه کالاهای روزانه و به اصطلاح سوپرمارکتی با قیمتی ارزان‌تر، از جمله راهکارهایی است که امکان خرید اقتصادی و به صرفه‌تری را برای مردم فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت تخفیف‌های متنوع و قابل توجهی را روی کالاهای خود اعمال کرده است تا کاربران با صرف هزینه کمتری در مقایسه با سایر فروشگاه‌های آنلاین و سوپرمارکت‌ها، کالاهای مورد نیازشان را خریداری کنند.

سوپرمارکت آنلاین اسنپ مارکت علاوه بر تخفیف‌های روزانه، نخفیف‌های گوناگون دیگری نیز ارائه می‌کند. با توجه به همکاری اسنپ مارکت با فروشگاه‌ هایپراستار، کاربران می‌توانند پس از نصب اپلیکیشنios  اسنپ مارکت یا نسخه اندرویدی آن، خرید آنلاین مواد غذایی و سایر محصولات سوپرمارکتی از هایپر استار را تجربه کنند. یکی از ویژگی‌های خرید از اسنپ مارکت، بهره‌مندی از تخفیف‌های هایپر استار و اسنپ مارکت به صورت هم‌زمان است. به این ترتیب، با دسترسی به هایپر استار انلاین و خرید از طریق سوپرمارکت اینترنتی اسنپ مارکت، با یک تیر به دو نشان خواهید زد و می‌توانید محصولات مختلف را با قیمت‌های ارزان‌تر و سود بیشتر خریداری کنید.      

در ابتدای کار، اسنپ مارکت فعالیت خود را با راه‌اندازی سوپرمارکت انلاین تهران آغاز کرد. اما بعد از مدتی نقاط مختلف کرج را نیز تحت پوشش خدمات خود قرار داد. از جمله اهداف اسنپ مارکت این است که امکان خرید سوپرمارکت انلاین را برای سایر شهرهای ایران نیز بوجود بیاورد. در حال حاضر،  اسنپ مارکت تحت عنوان سوپرمارکت انلاین کرج (اکومال) و سوپرمارکت انلاین تهران  فروش از هایپراستارهای تهران)، شرایط خرید انلاین و استفاده از تخفیف‌های متنوع این فروشگاه را برای هموطنان تهرانی و کرجی ایجاد کرده‌اند. سوپرمارکت انلاین کرج هایپراستار، کالاها و محصولاتی که توسط هایپراستار اکومال عرضه می‌شوند را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به جز صفحه مربوط به خرید سوپرمارکت انلاین، اسنپ مارکت بخش دیگری به نام مجله انلاین اسنپ مارکت را نیز به وب‌سایت خود اضافه کرده است. محتوای این مجله انلاین شامل تازه‌ترین و به‌روزترین خبرها و مقالاتی با مضمون سلامت بوده و به ارائه اطلاعاتی در رابطه با خواص انواع خوراکی‌ها و نکات مربوط به بهداشت و زیبایی می‌پردازد. از آنجایی که سبک زندگی و مواد غذایی مصرفی افراد بر سلامت و کیفیت زندگی آن‌ها تاثیر مستقیم دارد، آگاهی هر چه بیشتر در مورد ماهیت خوراکی‌ها و آشنایی با راهکارهای علمی برای ارتقا سطح کیفی زندگی، می‌تواند نوید‌بخش یک آینده سالم‌تر باشد. از این جهت پیشنهاد می‌کنیم مطالعه مطالب جذاب مجله اسنپ مارکت را هم از دست ندهید.. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سوپرمارکت اینترنتی سوپرمارکت انلاین اسنپ مارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.

از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند