Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه بر ضرورت شکر و سپاسگزاری نعمت‌های خداوند و اطاعت از فرموده‌های حق‌تعالی و دوری از نفاق و منافقان تاکید کرد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی صبح امروز در آئین معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان که در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ به فرموده قرآن مبنی بر ضرورت شکر و سپاسگزاری نعمت‌های خداوند و اطاعت از فرموده‌های حق‌تعالی و دوری از نفاق و منافقان اشاره و اظهار داشت: شکر و سپاس به‌عنوان فضیلتی اخلاقی مورد تأیید و تاکید عقل و عقلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گسترش فساد و تباهی در میان جوانان را ناشی از دوری از قرآن ذکر کرد و درباره اهمیت و آثار سپاسگزاری گفت: خداوند موجودی بی‌نیاز پرستش و سپاس است اما به‌عنوان وظیفه و تکلیف از انسان‌ها خواسته که شاکر و سپاسگزار باشند.

گزارش ویدئویی تسنیم| ماجرای معلم نهاوندی که خواب را از چشمان ساواک و منافقین گرفته بود + فیلمهنرمندان در پاسخ به تسنیم: منافقین منفور و خائن در کشور ما جایی ندارند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه تلاش مضاعف در جهاد، دیدن و ترس از خدا، جود و سخاوت، شجاعت، فصاحت و محبت در دل‌های مردم را ویژگی‌های پیروان اهل بیت عصمت و طهارت خواند و تصریح کرد: باید همه انسان‌ها از دستورات و فرموده خداوند در قرآن پیروی کرده چراکه عمل به این کتاب آسمانی حرکت به سمت سعادت و عدول از آن ورود در غضب و آتش الهی و رسوایی است.

حجت‌الاسلام رضایی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی و خدمات ارزنده «سردار حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس در مدت مسئولیتش در استان کردستان اظهار کرد: نیروی زمینی سپاه، پشتیبان سپاه کردستان بوده و در راستای پیشبرد برنامه‌ها و مأموریت‌ها از هیچ کمکی به تلاشگران این مجموعه دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ‌معلم چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟ + فیلم
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تأمین زمین ۲۶هزارواحدی مسکن ملی در کردستان
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • نماینده ولی فقیه : برخی برای حج ۳۰ سال در نوبت خواهند ماند / برخی از کسانی که برای حج سپرده‌گذاری کرده‌اند چشمشان به کعبه نمی‌افتد و از دنیا می‌روند