Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی نور با اشاره به اهمیت برپایی نخستین کنگره شعر و داستان ایران من در البرز گفت: مهلت نهایی نخستین کنگره ملی شعر و داستان « ایران من» تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « علی مرادی نور» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تمدید مهلت ارسال آثار به نخستین کنگره ملی شعر و داستان ایران من گفت: تا کنون استقبال بسیار خوبی از کنگره ملی داستان و شعر ایران از نقاط مختلف ایران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: استان های فارس، خوزستان، البرز، گرگان، هرمزگان، قم، آذربایجان غربی و شرقی و بسیاری دیگر از استان های کشور، آثار نفیس و ارزشمندی را به این کنگره ارسال کرده اند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع کنگره و شاخص های آن توضیح داد: هدف از برپایی این کنگره تقویت شعائر دینی و الهی و توجه به جایگاه رفیع کشور عزیزمان ایران است.

مرادی نور تصریح کرد: این کنگره در دو بخش نوجوان و جوان از سن ۱۰ تا ۱۸ سال و بخش ویژه سردار ایرانی مقاومت است که با هدف توجه به فرهنگ مقاومت و ایستادگی در نظر گرفته شده است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: نخستین کنگره شعر و داستان ایران من با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، خانه های انجمن ادبی، پژوهش سرای دانش آموزی کوثر و موسسه فرهنگی هنری فانوس ادب برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز سردار قاسم سلیمانی نخستین کنگره شعر و داستان کنگره ملی ایران من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۶۹۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری ساخت یک رویا/نوابغ و فرهنگ نخبگانی یک جامعه اولین گام ایده پردازی هستند

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از ۱۸ اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان، در محل پارک فناوری پردیس آغاز به کار کرد.

امروز، ۱۹ اردیبهشت‌ماه در دومین روز از برگزاری این نمایشگاه، شاهد برپایی کارگاه‌ها و سخنرانی‌های گوناگون توسط متخصصان و فناوران برتر بوده‌ایم.

علیرضا نصر اصفهانی، عضو هیئت علمی مرکز پژوهش‌های مجلس، در رویداد «ایستگاه آینده» درباره فناوری ساخت رویا و اهمیت آن در  ایجاد و ساخت محصولات فناورانه توضیح داد.

نصراصفهانی در ابتدا به داشتن رویا و تصور برای عموم افراد جامعه اشاره کرد و گفت: همه ما، به‌عنوان یک انسان دارای یک رویا هستیم، چه در بخش تولید و چه در بخش مصرف.

وی به ضرورت رویا در دنیای بازاریابی و محصولات فناورانه، اشاره کرد و ادامه داد: براساس تحقیقاتی که در سال ۲۰۱۸ انجام شد، افراد براساس تصویر و رویایی که از یک محصول دارند، آن را خریداری می‌کنند.

این پژوهشگر حوزه فناوری ادامه داد: اینکه هر برند یا محصول داستان خودش را دارد نیز محصول یک رویا است.

نصر اصفهانی مثالی ارائه کرد و گفت: برای نمونه، کشورهای آمریکا، امارات و عربستان خیلی زودتر از بقیه کشورها به سراغ ساخت این رویا رفته‌اند.

وی اضافه کرد: خلق داستان موفق با قهرمانان و نخبگان مشخص منجر به خلق رویا می‌شود.

عضو هئیت علمی مرکز پژوهشگاهی مجلس، به مراحل شکل گیری فناوری رویا و ساخت یک رویا اشاره کرد و گفت: اولین موردی که برای خلق یک رویا نیاز است، نوابغ و فرهنگ نخبگانی یک جامعه است.

نصراصفهانی افزود: دومین نکته، ادبیات و داستان یک تصور است. یک محصول، یک ایده باید مشروعیت داشته باشد که بتواند با عامه مردم ارتباط برقرار کند.

وی اضافه کرد: در مراحل بعدی، سینما برای ساخت یک رویا اهمیت دارد. برای نمونه سینمای علمی تخیلی در آمریکا، یک استراتژی مهم صنعت آمریکا برای است.

عضو هیئت علمی مرکزپژوهش‌های مجلس، در پایان تاکید کرد: ساخت و روایت رویا در همه زمان‌ها، توسط ارگان‌ها و بخش خصوصی، انجام می‌شود و بخش دولتی معمولا در ساخت رویا ناتوان خواهد بود چرا که دولت‌ها اغلب عوض می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم وفناوری آنا، در پایان رویداد «فناوری ساخت رویا» که در دومین روز از نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، برگزار شد، افراد علاقه‌مند و حاضر در جلسه به پرسش و پاسخ با سخنران پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فناوری ساخت یک رویا/نوابغ و فرهنگ نخبگانی یک جامعه اولین گام ایده پردازی هستند
  • مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی تمدید شد
  • تمدید مهلت مزایده عمومی ۲۸۹ معدن آذربایجان غربی
  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • مهلت نامزدهای انتخاباتی برای معرفی نمایندگان خود تمدید نمی‌شود
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • محمدعلی علومی، نویسنده و پژوهشگر درگذشت