Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@17:51:32 GMT

سیاست عجیب پرسپولیس در قبال طلبکاران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۰۹۶

سیاست عجیب پرسپولیس در قبال طلبکاران

رویداد۲۴ عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی پیشین پرسپولیس در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر سبب شد تا سرخ‌ها با محکومیت نزدیک به دو میلیون یورویی در پرونده شکایت‌های برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو ایوانکوویچ، مارکو استیلینوویچ، ایگور پانادیچ، ماریو بودیمیر، تادئو و فرناندو گابریل و نیلسون کوره‌آ روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌ها در پرونده عجیب فرناندو گابریل به جای اینکه اصل پول را به خود این بازیکن بدهند در اختیار نماینده قانونی اش در دوران مدیرعاملی علی اکبر طاهری قرار دادند تا این بازیکن دوباره مدعی شده و به همان اندازه از سرخ‌ها باز هم پول طلب کند. پولی که بالاخره قسط آخر آن با مکاتبات بین سرخ‌ها با فدراسیون جهانی فوتبال توسط فیفا پرداخت شد.

این اتفاق برای نیلسون دروازه‌بان پیشین برزیلی سرخ‌ها نیز افتاد تا فیفا نسبت به پرداخت آن از منبع درآمد‌های باشگاه پرسپولیس بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اقدام کند.

پرسپولیس که حدود ۶۰۰ هزار دلار در فیفا طلبکار بود برای پرداخت پول به سایر طلبکاران خود که حکم اولیه کمیته انضباطی فیفا را داشته اند اقدامی کاملاً متفاوت انجام داد.

سرخ‌ها برای اینکه فرصت لازم برای فراهم کردن پول داشته باشند نسبت به محکومیت‌های واضح خود شکایت مجدد کردند تا با پرداخت پول به دادگاه بین‌المللی ورزش (CAS) بتوانند منابع مالی لازم را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس چه برنامه‌ای برای نقل و انتقالات دارد؟

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی مدعی گفتگو با برانکو ایوانکوویچ که یک میلیون و پنجاه هزار یورو بعلاوه پنج درصد از این پول به عنوان سود هستند که سرمربی سابق کروات این باشگاه هرگونه گفتگو با سرخ‌ها را تکذیب کرده است.

همچنین پرسپولیس در حالی منتظر تأیید حکم محکومیت خود در قبال پرونده ماریو بودیمیر است که در صورت تأیید حکم اولیه فیفا توسط دادگاه CAS علاوه بر پرداخت ۴۷۵ هزار یورو به این مهاجم از حضور در سه پنجره آینده نقل و انتقالاتی نیز محروم می‌شود.

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس بدون اینکه توجهی به فرصت محدود سرخ‌ها برای پرداخت پول به طلبکاران خود داشته باشد منتظر حکم نهایی است تا بدهی خود را به همراه جریمه‌هایی که نزدیک به ۲۵۰ هزار دلار است بدهد تا مانع از محرومیت این باشگاه در پنجره‌های نقل و انتقالاتی شود.

رسول پناه بی خبر از اینکه دادگاه CAS می‌تواند محکومیت پرسپولیس را سنگین‌تر هم کند و هیچ بعید نیست تیمی که در کورس قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد با خطر کسر امتیاز نیز روبرو شود.

سیاستی عجیب که می‌تواند تبعات سنگینی را برای سرخ‌ها به همراه داشته باشد و این تیم را پس از چندین سال موفقیت در فوتبال باشگاهی ایران و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا با مشکلی بزرگ روبرو کند

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سرخ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶

براساس اعلام فیفا، این نهاد بین‌المللی با شرکت آرامکو عربستان قرارداد همکاری چهارساله امضا کرده است.

به گزارش ایرنا، بر این اساس، آرامکو در جام جهانی ۲۰۲۶ مردان و ۲۰۲۷ زنان شریک تجاری فیفا خواهد بود.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا دراین‌باره گفت: این شراکت ما را در برگزاری موفق رویداد‌های ممتاز یاری و در حمایت از ۲۱۱ فدراسیون عضو حمایت خواهد کرد.

جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشترک سه کشور آمریکا، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • آصفری: بلندتر شدن دیوار بی‌اعتمادی نتیجه سیاست‌های اتحادیه اروپا در قبال ایران است
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • ترکیب عجیب پرسپولیس در اوقات اضافه
  • عجیب‌ترین گل فصل پرسپولیس به نام آل‌کثیر
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • وانگ یی: آمریکا به سیاست غلط بر حذر داشتن چین ادامه می‌دهد