Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از فردا یک شنبه ۲۵ خردادماه آغاز می شود و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام باید به سامانه منادا به نشانی http:// monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال دانشجویی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است، متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی خودداری کنند.

با توجه شرایط خاص پیش آمده در کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا و برای رضایت خاطر دانشجویان و ایجاد آرامش و رفع دغدغه های خانواده ها و جلوگیری از ترددهای بی مورد و خطرات ناشی از آن و همچنین پیشگیری از سرایت ویروس کرونا، تسهیلاتی برای مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ در نظر گرفته شده است.

براساس دستورالعمل ابلاغی؛ به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل و تأثیر آن در مهار بیماری کرونا، یک نیم سال مهمانی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت با توجه به دارا بودن شرایط عمومی مندرج در شیوه‌نامه نقل و انتقال دانشجویی، دایر بودن رشته/گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد، تأیید نبود مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو و موافقت واحد دانشگاهی مبدأ و مقصد امکانپذیر است.

به گزارش ایرنا، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در یک دستوالعمل اجرایی اعلام کرد: به منظور اعمال ظرفیت پیشنهادی ورود و خروج، در رشته محل های دانشگاهی برای متقاضیانی که در نیمسال اول سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹ از طریق ضابطه میهمانی هم‌ترازی در سامانه منادا ثبت درخواست خواهند کرد، واحدهای دانشگاهی موظف هستند حداکثر تا تاریخ ۱۵ تیرماه با مراجعه به سامانه مدیریت نقل و انتقال دانشجویی، نسبت به اعمال ظرفیت پیشنهادی ورود و خروج در هر رشته اقدام کنند. محدودیت تعداد دانشجویان ورودی و خروجی در هر واحد دانشگاهی براساس ظرفیت های اعلامی واحد دانشگاهی در نظر گرفته می شود.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در این دستورالعمل تأکید کرد؛ برای تسریع در تعیین تکلیف درخواست های دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال، واحدهای دانشگاهی مبدا و مقصد موظف هستند روند اجرایی پاسخگویی را پس از دریافت درخواست دانشجو از طریق سامانه منادا، حداکثر در مدت ۷۲ ساعت انجام دهند.

مسوولیت احراز شرایط عمومی شیوه نامه، بررسی مسائل آموزشی، منع ادامه تحصیل و مدارک تأیید شده در سامانه بر عهده مرجع تأیید کننده است، لذا قبل از تأیید هر مرحله از روند رسیدگی به درخواست، سوابق آموزشی و مدارک مربوطه به دقت بررسی شود.

در این دستورالعمل آمده است برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، درخواست میهمانی دانشجویانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند، در کمیسیون پزشکی استان به صورت ویژه مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تسهیلات میهمانی به شهر محل سکونت پیش بینی شده که این مورد نیز با توجه به احتمال برگزاری کلاس ها به صورت الکترونیکی مورد توجه خاص قرار گیرد.

درخواست انتقال یا میهمانی دانشجویان براساس شیوه نامه ضوابط انتقال یا میهمانی براساس ازدواج به شهر محل سکونت همسر، صرفاً پس از بررسی و احراز صحت مدارک محل سکونت از جمله گواهی اشتغال به کار همسر، سند منزل یا اجاره نامه معتبر همسر قابل بررسی و اقدام است.

با توجه به اینکه تعدادی از واحدهای دانشگاهی دارای چند کاربر (علوم و تحقیقات، پردیس خودگردان، بین الملل و ...) برای ورود به سامانه است، به منظور یکپارچه سازی و تسهیل دسترسی به سامانه در اسرع وقت نسبت به معرفی یک کاربر و اعلام واحدهای زیرمجموعه آن واحد دانشگاهی اقدام شود.

در این بخشنامه تأکید شده است که برای فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحدهای دانشگاهی مبداء و مقصد برای انجام درخواست خود نباشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی آموزش الکترونیکی پروندهٔ خبری امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ؛ مجازی یا حضوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی آموزش الکترونیکی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی آموزش الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دانشگاهی واحد دانشگاهی سامانه منادا نقل و انتقال سال تحصیلی محل سکونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شانزدهمین دوره جشنواره استانی طرح قدس دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی سمای واحد بندرانزلی برگزار شد.

آیین افتتاح این جشنواره قرآنی با حضور محمود خوشحال معاون امور مدارس استان گیلان، کریم کیاکجوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی، فرشته گلدوست مدیرکل امور مدارس انزلی و ۱۵۶ دانش‌آموز و کارمند مدارس واحد‌های رشت، لاهیجان، انزلی، آستارا و لنگرود برگزار شد.

در این جشنواره دانش‌آموزان و کارکنان مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در رشته‌های ترتیل، حفظ، نهج‌البلاغه، مداحی و صحیفه سجادیه باهم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات پهنه شمال کشور راه خواهند یافت.

فیروزه جوانشیر مدیر تعالی تربیتی معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی از طریق مجازی مهمان این جشنواره بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • بیانیه جامعه دانشگاهی آزاد کرمانشاه در اعلام همبستگی با دانشجویان آمریکا
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان