Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@07:35:54 GMT

روند اعطای تسهیلات به صنوف ری سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۱۸۱

روند اعطای تسهیلات به صنوف ری سرعت می‌گیرد

رئیس اداره صمت شهرستان ری گفت: برای کاهش موانع تولید در سال جهش تولید، اعطای تسهیلات برای واحد‌های :صنفی و صنعتی در اداره صمت توسط متخصصان امر با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اداره صمت شهرستان ری از ابتدای سال در جهت تحقق شعار جهش تولید، نسبت به شناسایی واحد های دچار مشکل اقدام کرده و در بازدیدهای دوره‌ای و مرتب از واحدهای صنفی و صنعتی توسط این اداره مشکلات تولیدکنندگان احصاء و به منظور بررسی در ستاد تسهیل ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با اشاره به مشکلات فعالان اقتصادی با دستگاه‌های موجود در شهرستان افزود: تولیدکنندگان برای شرکت در ستاد تسهیل دعوت و ضمن ارائه عملکرد آن‌ها پیگیری‌های لازم از دستگاه‌های مرتبط برای کاهش مشکلات انجام می‌گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری بیان کرد: برای احصاء مشکلات هماهنگی‌هایی با مدیران شهرک‌‌های صنفی و صنعتی به منظور شناسایی موانع و مشکلات انجام شده که در صورت اعلام واحد‌های دارای مشکل، تیم ارزیابی به محل مراجعه و سپس واحد صنفی یا صنعتی جهت حضور در ستاد تسهیل دعوت می‌شود.

احمدی با تأکید بر حمایت از واحدهای اقتصادی و ایجاد اشتغال تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و شرایط ناشی از شیوع کرونا در کشور، اداره صمت شهرستان ری با رویکرد حفظ اشتغال موجود و چشم انداز افزایش اشتغال، واحدهای فعال را رصد و بررسی می‌کند.

وی عنوان کرد: به منظور کاهش موانع تولید، نیروی متخصص برای اعطای تسهیلات برای واحد‌های صنفی و صنعتی در اداره صمت در نظر گرفته شده که متقاضیان با مراجعه با این نیروهای متخصص می‌توانند با سرعت بیشتری برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

رئیس اداره صمت شهرستان ری گفت: روند دریافت تسهیلات واحدها توسط کارشناسان پیگیری می‌شود و در صورت بروز مشکل یا عدم همکاری بانک، کارشناسان ضمن تعامل با دستگاه‌های مرتبط درراستای رفع این مشکلات اقدام می‌کنند.

احمدی در پایان به اهمیت اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان ری اشاره و خاطرنشان کرد: خارج کردن واحدهای تولیدی از رکود و حل مسائل و مشکلات آن‌ها در بخش‌های مختلف به ویژه در روزهایی که با شیوع کرونا روبه‌رو هستیم با جدیت دنبال می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس اداره صمت شهرستان ری صنفی و صنعتی رئیس اداره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • مهلت ۲ هفته‌ای برای انتقال نمایشگاه‌های خودرو به شهرک صنفی کاوه در مهاباد