Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: «امتحانات پایان‌ترم نیم سال دوم سال تحصیلی 99-98 این دانشگاه امروز 24 خرداد آغاز شد و تا ۱۹ تیر 99 به‌صورت حضوری و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.»

سید میرالله حسینی در حاشیه برگزاری امتحانات پایان ترم نیم‌سال دوم 98-99 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بابل اظهار کرد: «امتحانات این ترم به‌دلیل شرایط و الزامات دستورالعمل‌های بهداشتی و به‌ویژه رعایت فاصله ایمن در دو ساختمان دانشکده علوم انسانی و دانشکده علوم پزشکی در یک فضای آرام  و در سلامت کامل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل افزود: «امتحانات نیم‌سال دوم در چهار هفته و هر روز در چهار نوبت، شامل نوبت نخست ساعت 8 تا 10، نوبت دوم ساعت 11 تا 13، نوبت سوم ساعت 14 تا 16 و نوبت چهارم ساعت 17 تا 19 برگزار می‌شود.»

حسینی تأکید کرد: «استفاده از ماسک، ضد‌عفونی دست‌ها، تجمع و تردد بی‌مورد در سالن‌های برگزاری امتحانات و همراه داشتن وسایل مورد نیاز از جمله خودکار و ماشین حساب در زمان برگزاری امتحان ضروری است.»

انتهای پیام/4117/4062/
 

منبع: آنا

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش این استان گفت: امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز وتا ۲۲ خردادماه ادامه دارد. .یونس محمودزاده افزود: در پایه نهم سه درس فارسی، علوم تجربی و ریاضی هماهنگ کشوری و بقیه دروس هماهنگ استانی هستند. وی افزود: آزمون نوبت دوم پایه‌های هفتم وهشتم نیز از ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۶ خردادماه ادامه دارد. همچنین برنامه امتحانی پایه‌های هفتم وهشتم هماهنگ استانی و سوالات هماهنگ شهرستانی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد