Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@11:20:07 GMT

سارقان طلاهای پیرزن مراغه‌ای دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۲۹۵

سارقان طلاهای پیرزن مراغه‌ای دستگیر شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ رمضان الهوردیان با بیان این‌که سارقان دو روز پیش با زور وارد خانه پیرزن تنهایی شده و طلاهای وی را سرقت کردند، گفت: سارقان، پس از سرقت از خانه پیرزن متواری شده و با اشراف اطلاعاتی کارگاهان پلیس آگاهی مراغه در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: با دستگیری دو سارق که برادر هستند ۸۰۰ میلیون ریال طلای مسروقه از آن‌ها کشف شد و پس از تکمیل پرونده، این دو نفر به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهوردیان گفت: خانواده‌ها زنان پیر را در خانه به همراه طلا و اشیای قیمتی تنها نگذارند و شهروندان در صورت مشاهده افراد ناشناس به آن‌ها اجازه ورود به منزل را ندهند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، به گفته وی، یکی از این دو برادر سابقه سرقت دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سارق سارق حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند

سردار حمید هداوند گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، ۲ نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده، به محل اختفاء آن ها اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را دستگیر کردند.

هداوند بیان کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارقان کابل برق در مشهد دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • ‌ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات در آباده