Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم نجف آباد گفت: اگر نظارت مجلس قوی شود بدون شک منافذ فسادزا مسدود می‌شود.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل ابوترابی، به تقویت بعد نظارتی مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: اگر به ابعاد نظارتی و قانونگذاری مجلس خدشه‌ای وارد شود، این مسئله می‌تواند کشور را در یک بن بست قرار بدهد که مسیر بازگشت آن بسیار سخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: امیدواریم که در مجلس یازدهم ابعاد نظارتی برای اجرای دقیق قوانین که از سوی قوه مجریه به اجرا در می‌آیند تقویت شود تا منافذ فسادزا مسدود شوند که اگر این کار با شدت و حدت صورت بگیرد جلب اعتماد عمومی را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم نجف آباد تاکید کرد: بنای مجلس یازدهم تقویت بعد نظارتی بوده تا اینکه دولت‌ها در مسیر خدمت به مردم قرارگیرند که این کار هم باعث می‌شود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم رفع شود.

ابوترابی در بخش دیگر گفت‌وگوی خود به تخریب این روز‌های مجلس یازدهم از سوی برخی از جریانات اشاره و اظهار کرد: تخریب‌هایی که از همان ابتدا علیه مجلس یازدهم شکل گرفته با یک هدف مشخص و برنامه ریزی دقیق صورت می‌پذیرد و دلیل آن هم این بوده که مجلس یازدهم صدای رسای مردم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پاکمهر در آئین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستاها که در آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و حرفه‌ای اسفراین برگزار شد، اظهار کرد: نظارت یکی از ابعاد مهم وظایف و عملکرد شورای اسلامی شهر و روستا است که به دلیل ضعف قانونی مشکل و ضعف در این زمینه مشاهده می‌شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، رازوجرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظارت شورای شهر صرفاً در حیطه شهرداری‌ها خلاصه نمی‌شود و در سایر امور هم مربوط است.

وی در ادامه افزود: با هدف پایدار کردن درآمد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها یک درصد از محل مالیات بر ارزش افزوده به این نهادها اضافه شد.

نایب اول رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: قیر رایگان به اندازه مورد نیاز برای استفاده شهرداری‌ها تخصیص پیدا کرده است.

پاکمهر خاطر نشان کرد: مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت.

کد خبر 6095084

دیگر خبرها

  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • مجلس یازدهم در نظارت ضعیف بود
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند