Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:24:56 GMT

نامه شجاعی هم بی پاسخ می ماند

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۵۹۳

نامه شجاعی هم بی پاسخ می ماند

مسعود شجاعی بازیکن تاثیر گذار تراکتور با انتشار متنی در صفحه شخصی اش خواستار تعطیلی بازی های لیگ برتر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، درخواست کاپیتان تیم ملی بعد از نامه اعتراض آمیز چهار باشگاه تراکتور – ماشین سازی – نساجی و شهر خودرو بی پاسخ می ماند. البته چهار باشگاه یاد شده نامه خود را به وزارت ورزش و جوانان نوشته بودند اما تاکید دبیر کل فدراسیون فوتبال بر این است برای حفظ آرامش و هم چنین پیگیری بازی های لیگ برتر، سازمان لیگ واکنشی به اعتراض باشگاه ها و هم چنین بازیکنان ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سازمان لیگ بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا که ریاست آن را رییس جمهور بر عهده دارد تصمیم به برگزاری ادامه بازی های لیگ گرفته است. نکته جالب در آخرین جلسه هیات رییسه این بود که باشگاه ها باید با خویشتن داری و هم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی سازمان لیگ را در مسیر برگزاری بازی های باقی مانده همراهی کنند به این خاطر که بازی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین بازی های تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی در پیش است و اگر بازی های لیگ برتر تعطیل شود بازیکنان بعد از 6 تا 7 ماه دور از میادین رسمی وارد بازی ها خواهند شد و این به ضرر تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و هم چنین تیم ملی است.

 

بازی های لیگ برتر از اسفند ماه تعطیل شده است. تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا دوباره شهریور ماه درگیر بازی ها خواهند شد و تیم ملی هم باید مهر ماه دو بازی در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 انجام دهد و برگزاری بازی های باقی مانده لیگ برتر کمک می کند بازیکنان با شرایط جسمانی خوبی در اردوی تیم ها حاضر شوند.

 

دکتر حسن روحانی – رییس جمهور هم به تازگی گفته وارد مرحله سازگاری با کرونا شده ایم. البته او به این نکته اشاره داشته که این به معنی عدم رعایت پروتکل های بهداشتی نیست. به هر صورت به نظر می رسد نامه مسعود شجاعی هم خللی در تصمیم سازمان لیگ مبنی بر برگزاری بازی های باقی مانده لیگ ایجاد نکند.

تراکتور مسعود شجاعی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور مسعود شجاعی بازی های لیگ برتر سازمان لیگ هم چنین تیم ملی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات

به گزارش «تابنک» به نقل از مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

دیگر خبرها

  • احیای بازیکنی که فراموش شده بود
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی درباره یک طرح
  • عکس/پاسخ رهبر انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان
  • روحانی باز هم به شورای نگهبان نامه نوشت
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان