Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:14:27 GMT

فقط یک جایگاه سی ان جی در عسلویه فعال است

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۶۸۸

فقط یک جایگاه سی ان جی در عسلویه فعال است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در شهرستان عسلویه سه جایگاه سی ان جی وجود دارد؛ یکی در شهر عسلویه، یکی در شهر نخل تقی و یک مورد جایگاه نیز در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گه اکنون فقط جایگاه شهر عسلویه فعال است و همین موضوع باعث شلوغی این جایگاه شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر در این باره به  خبرنگار ما گفت: فعالیت جایگاه سی ان جی نخل تقی که متعلق به شهرداری این شهر است به علت نقص فنی از اواخر اردیبهشت متوقف شده و در حال تعمیر است که در تلاش هستیم قطعه مورد نظر جایگاه زودتر تامین و فعالیتش از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد بیوکی افزود: جایگاه سی ان جی که در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس قرار دارد به علت مشکلاتی که با پیمانکار داشته‌اند چند ماهی است که فعالیت ندارد و امیدواریم زودتر این مشکل حل شود.

او ادامه داد: اکنون تنها جایگاه سی ان جی فعال در شهرستان عسلویه جایگاه متعلق به شهرداری عسلویه است که در این شهر فعالیت دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر بیان کرد: کمبود گاز سی ان جی در عسلویه نداریم و جایگاهی که فعال است به طور مرتب به مشتریان خدمات ارائه می‌کند، اما به علت فعال نبودن دو جایگاه دیگر، در برخی ساعات شلوغ می‌شود.

بیوکی گفت: این جایگاه در اردیبهشت ۳۰۰ هزار مترمکعب و جایگاه نخل تقی ۵۹ هزار مترمکعب سی ان جی عرضه کرده است.

اکنون ۳۵ جایگاه عرضه سی ان جی در استان بوشهر فعالیت دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عرضه سوخت سی ان جی پایتخت انرژی کشور جایگاه سی ان جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد

 حبیب اله جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه میمند همچون نگینی در شهرستان فیروز آباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد، گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان و همراهی متولیان و بکارگیری توانمندی‌ها در آینده توسعه خوبی را برای این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: تقاضا داریم سرمایه در گردش گلاب گیران به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه واقع شود و تسهیلات سرمایه گذاران بوم گردی و گردشگری می‌تواند باعث رونق در این منطقه شود.  

تسهیل در امر صادرات محصولات گل و گلاب، تشویق و حمایت از صنعت شیشه گری در جهت پویایی صنعت گردشگری پویا و مکمل از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار فیروز آباد بود.

جمشیدی در پایان سخنان خود بر افزایش اعتبار در حوزه زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به خصوص شهر میمند و اختصاص ردیف‌های اعتباری توسط وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

باید در این برهه از زمان به میمند توجه ویژه کرد/میمند دچار تنش تولید است

امام جمعه میمند در این همایش با بیان اینکه میمند دارای قدمت تاریخی و شهری کهن و مزین به گل محمدی است، گفت: زمانی شهر میمند جایگاه ویژه‌ای در میان شهر‌های استان و کشور داشت، اما با نگاه عده‌ای از مسئولان در برهه ای، شهر‌های دیگر دوشادوش این شهر حرکت کردند، اما پس از مدتی باعث تضعیف جایگاه میمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس بهزادی با اشاره به جایگاه شهر میمند، خواستار نگاه ویژه به این شهر شد و اضافه کرد: کم توجهی برخی از مسئولان، میمند را به قهقرا برده است از این رو باید در این برهه از زمان به آن توجه ویژه کرد.

امام جمعه شهر میمند نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: مردم پای کار هستند، اما متاسفانه میمند دچار تنش تولید است و کارخانه‌ای که میخواهد در این منطقه جهش تولید داشته باشد با موانع روبرو می‌شوند بنابراین باید همفکری باید انجام شود تا ظرفیت بیشمار میمند به جایگاه حقیقی خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه