Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:34:07 GMT

اظهارات خصوصی ترامپ درباره معترضان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۰۷۹۱

اظهارات خصوصی ترامپ درباره معترضان

مشاوران ترامپ در دیدارهای خصوصی با وی پیشنهاداتی را برای مقابله با اعتراضات سراسری در آمریکا مطرح کرده‌اند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه ان بی سی نیوز فاش کرده است که مشاوران دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توصیه ها و مشاوره‌هایی را برای چگونگی مقابله با اعتراضات سراسری در این کشور علیه نژادپرستی و وحشیگری پلیس پس از قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط یک مامور پلیس سفیدپوست ارائه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ احتمال شکست در انتخابات 2020 را پذیرفتترامپ به اوباما و شهردار سیاتل تاخت

بر اساس این گزارش، 3 منبع آگاه و نزدیک به مذاکرات کاخ سفید در این باره به ان بی سی نیوز گفتند: ترامپ به طور خصوصی بارها به مشاورانش گفته است که "اینها رای دهندگان من نیستند". این اظهارات ترامپ زمانی مطرح شده است که وی و مشاورانش درباره اعتراضات و نحوه واکنش به آن مذاکره می کردند.

بر اساس اعلام ان بی سی، برخی مشاوران از ترامپ خواسته‌اند تا شخصا هدایت تغییرات در زمینه سیاستگذاری را بر عهده گرفته و در مخالفت قاطع با نژادپرستی صحبت کند و سایر مشاوران نیز گفته‌اند که ترامپ اقدامات قاطع کافی را علیه معترضان انجام نداده است.

در حالی که ترامپ حمایت خود را از خانواده جورج فلوید اعلام کرده و به آنها به خاطر این حادثه تسلیت گفته است ولی هرگز به طور مستقیم علیه خشونت پلیس در سرکوب معترضان صحبت نکرده و ترجیح داده است تا سخنان خود را بر روی غارتگران و آشوبگرانی که قصد تسلط بر خیابان ها را دارند، متمرکز کند.

ترامپ روز پنجشنبه در اظهاراتی گفت: دولت آمریکا در حال کار بر روی یک دستور اچرایی است که پلیس را تشویق خواهد کرد تا استانداردهای حرفه ای را برای استفاده از زور مطابق با انجام وظایفش، رعایت کند.

انتهای پیام/

R1036247/P/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • سیل انتقاد‌ها به رئیس دانشگاه کلمبیا به‌دلیل سرکوب معترضان
  • دموکراسی علیه آزادی
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین کوتاه نمی‌آیند
  • دانشجویان پاریسی هم به جمع معترضان علیه اسرائیل اضافه شدند
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • موج حمایت از غزه در آمریکا به راه افتاد/ گسترش اعتراضات و بازداشت گسترده اساتید و دانشجویان
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند