Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه در هفته جاری شاهد ماندگاری هوای گرم در بیشتر مناطق کشور خواهیم بود، گفت: در سواحل دریای خزر و اردبیل از امروز تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ خرداد) افزایش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا و از روز چهارشنبه (۲۸ خرداد) کاهش ۳ تا ۵ درجه دمای هوا رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق ضیاییان اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۲۴ خرداد) طی ساعات بعد ازظهر و اوایل شب برای بخش‌هایی از شمال، شمال غرب، شمال شرق و ارتفاعات البرز افزایش ابر همراه با رعد و برق، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و ارتفاعات شمال شرق هرمزگان افزایش ابر، بارش پراکنده و گاهی رعد و برق همراه با وزش باد رخ می‌دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز دوشنبه (۲۶ خرداد) در برخی مناطق شمال غرب رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم داشت، گفت: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۷ و ۲۸ خرداد) جوی به نسبت پایدار در کشور حاکم است همچنین طی سه روز آینده در ساعات بعد ازظهر در جنوب ایلام، خوزستان و بوشهر سرعت وزش باد افزایش می‌یابد که احتمال خیزش گرد و خاک را به طور محلی در این مناطق افزایش می‌دهد.

ضیاییان با اشاره به اینکه این شرایط روز دوشنبه (۲۶ خرداد) در استان‌های قزوین، البرز، تهران، مرکزی، قم و شمال اصفهان رخ می‌دهد، گفت: از امروز تا اواخر هفته جاری به تناوب خلیج فارس به ویژه مناطق مرکزی و شرقی آن مواج و متلاطم و شرق دریای عمان نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران‌ فردا (۲۵ خرداد) صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۲۶ خرداد) نیز صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیش بینی وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ انسیه رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی به خبرگزاری صدا و سیما گفت:شبانه روز گذشته ایستگاه زمان صوفی با ثبت ۵۵ میلیمتر، مهمانک ۵۱ و نیم میلیمتر و درکش با ۴۷ میلیمتر بیشترین میزان بارش را داشته اند.

وی افزود: بیشتر بارش‌ها امروز در شیروان، اسفراین و فاروج پیش بینی شده است.

کارشناس پیش‌بین هواشناسی استان اضافه کرد:  از امروز تا اوسط هفته آینده، بیشتر مناطق استان روند نسبی افزایش دما را خواهند داشت و پدیده غالب جوی افزایش ابر خواهد بود.
به گفته رحمتی کارشناس پیش بین هواشناسی استان شبانه روز گذشته کوسه با هشت درجه خنک‌ترین نقطه استان و اسماعیل آباد اسفراین با ۲۴ درجه گرمترین نقطه استان و برای بجنورد هم دمای کمینه یازده درجه پیش بینی شده که انتظار می‌رود به هشت درجه برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای