Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر دفتر مهندسی طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد اعلام کرد: طرح ساخت پست ۲۳۰ به ۶۳ کیلولت خضرآباد و خطوط ۲۳۰ کیلوولت متصل به آن در شهرک صنعتی فولاد شهرستان اشکذر قبل از پیک بار سال ۹۹ به بهره‌برداری رسید.

«حمیدرضا سرداری» به عنوان مجری این پست برق در ادامه گفت: این طرح شامل ساخت دو بی خط ۲۳۰ کیلوولت با آرایش رینگ چهار کلیدی، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه ترانسفورماتور ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت هر یک به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر به همراه توسعه باسبار و تکمیل بی کوپلاژ ۶۳ کیلوولت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به صنعتی بودن منطقه و نامگذاری سال به نام «جهش تولید»، اظهار کرد: این طرح با هدف تأمین بار مشترکین شهرک فولاد، افزایش قابلیت اطمینان شبکه و کاهش تلفات، قبل از پیک بار سال جاری و با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

«سیدمهدی جعفری» مجری خط ۲۳۰ کیلوولت تغذیه پست خضرآباد نیز با اشاره به ورود و خروج یکی از مدارهای خط یزد دو - اردکان در پست خضرآباد، خاطرنشان کرد: طول خط تازه ایجاد شده ۲.۵ کیلومتر و هادی آن از نوع کاناری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی برق منطقه‌ای یزد، جعفری گفت: برای اعمال کمترین زمان خاموشی به مشترکین شهرک فولاد، عملیات تکمیل اتصالات ۲۳۰ کیلوولت در دو مرحله و بر روی هر کدام از مدارها انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق منطقه اي يزد پيك مصرف برق شهرستان اشكذر يزد ۲۳۰ کیلوولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۰۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان