Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در آستانه‌ی آغاز ایام گرم سال، خواستار همکاری تمامی دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای گذر بدون خاموشی از پیک تابستان 99 شد.

عادل کاظمی در تشریح انتظارات این شرکت‌ از مسئولین،‌ جهت گذر از پیک تابستان 1399 بدون اعمال مدیریت اضطراری بار، خواستار تشکیل تیم نظارتی با همکاری مدیریت بحران استانداری و شرکت توزیع نیروی برق تبریز جهت نظارت بر مصرف برق ادارات، سازمان‌ها و بانک‌ها شد و گفت: واحدهای صنعتی، کشاورزی، تجاری و ادارات، سازمان‌ها و بانک‌های دولتی و غیردولتی نیز نهایت همکاری لازم را در طرح‌های پاسخگویی بار انجام داده و دیزل ژنراتورهای خود از ساعت 12 به بعد به کار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نقش مسئولین استانی در جهت گذر از پیک تابستان سال 1399 را نیز بسیار مهم دانست و افزود: همکاری و هماهنگی سازمان صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان ‌شرقی به مانند سال‌های گذشته در امر اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف بهینه انرژی الکتریکی بسیار مهم خواهد بود.

وی اضافه کرد: همکاری و هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت و هیئت امنای شهرک‌های صنعتی به جهت اطلاع‌رسانی و الزام صنایع و واحدهای تجاری به همکاری در طرح‌های پاسخگویی بار و بکارگیری دیزل ژنراتورهای اضطراری خود از ساعت 12 الی 17 از الزامات گذر موفق از پیک تابستان سال 1399 است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان، همکاری و هماهنگی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی جهت تامین سوخت مولدهای اضطراری برق خود را مهم دانست و خواستار همکاری این شرکت و مشترکین CNG در برنامه‌های پاسخگویی بار شد و اظهار داشت: همکاری و هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان ‌شرقی در اطلاع‌رسانی و مشارکت مشترکین کشاورزی در برنامه‌های پاسخگویی بار و قطع برق پمپ‌های آب کشاورزی دارای کنتور آب و برق هوشمند از ساعت 12 الی 16 نیز می‌تواند گامی مثبت در گذر از پیک تابستان سال 1399 باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شرکت توزیع نیروی برق تبریز همکاری و هماهنگی پیک تابستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، کامبیز ناظریان" همزمان با برگزاری ششمین نشست بزرگ فصلی مدیران این شرکت با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های ممکن به منظور بهبود روند خدمت رسانی در حوزه برق در پایتخت به کار گرفته شده است از سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در بخش سرمایه‌ای با هدف توسعه و بهبود هرچه بیشتر وضعیت شبکه توزیع برق پایتخت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح‌ها، شاخص‌های بهره برداری و ضرایب امنیت و پایداری شبکه برق شهر تهران به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود خواهد یافت.

ناظریان با اشاره به اینکه با تلاش‌های شبانه روزی کارکنان برق پایتخت و همکاری مردم تهران، طی دو سال گذشته، علیرغم برخی مشکلات ناشی از تغییرات اقلیمی و افزایش مصرف انرژی، شاهد هیچ گونه اختلالی در تأمین برق مورد نیاز هموطنان تهرانی نبوده‌ایم خاطرنشان کرد: در راستای اطمینان از پایداری شبکه در تابستان ۱۴۰۳ و حفظ آرامش و آسایش هموطنان تهرانی، همسو با برنامه‌های ابلاغی وزارت نیرو، این شرکت با همکاری کارشناسان و متخصصان، اقدام به تدوین ۱۵۰ برنامه تخصصی با تمرکز بر بخش‌های مختلف فنی، مهندسی و توزیع انرژی کرده و امید می‌رود با اجرای این طرح‌ها و تداوم همکاری تهرانی‌ها در تابستان پیش رو نیز شاهد هیچ گونه اختلالی در تأمین برق مصرفی مردم شریف پایتخت نباشیم.

کد خبر 6090672 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • شهریه مدارس غیردولتی، شفاف می‌شود؟!
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • لزوم همکاری تمامی نهادها با پلیس در اجرای طزح نور
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال