Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:26:32 GMT

باند بزرگ «شیطان پرستی» در مازندران متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۱۳۵۸

باند بزرگ «شیطان پرستی» در مازندران متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمدصادق اکبری از دستگیری و متلاشی شدن باند بزرگ شیطان پرستی در مازندران خبر داد و گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، اخلاقی و جلوگیری از ترویج شیطان پرستی باند و گروه‌های انحرافی، تعداد ۲۸ نفر مرد و ۱۴ نفر زن دربخش مرزن آباد چالوس دستگیر و تعداد ۱۱ دستگاه خودرو شناسایی وتوقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: افراد این گروه شیطان پرستی که ازسراسر کشور با نام "امید آزاد اندیش" در شهرستان چالوس بخش مرزن آباد فعالیت می‌کردند به جرم برپایی جشن پارتی وشیطان پرستی شناسایی و دستگیر شدند.

حجت الاسلام اکبری ادامه داد: با پیگیری اداره اطلاعات استان و دستور به موقع رئیس حوزه قضائی مرزن آباد، سردسته اصلی این گروه شناسایی و دستگیر وبا قرار بازداشت روانه زندان شدند.

گفتنی است برخی جریانات خارجی با اعزام افرادی از گروه‌های شیطان پرستی به کشور ایران از مدت‌ها پیش درصدد ترویج فساد در داخل ایران هستند، این باندها، جوانان را اغفال می‌کنند و ضمن خالکوبی علائم شیطانی بر اندام افراد فریب خورده، آنان را به پیروی از فرقه شیطان پرستی سوق می‌دهند.

کد خبر 4948204

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد صادق اکبری دادگستری مازندران شیطان پرستی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها گرگان یاسوج شیطان پرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • چالوس یک طرفه شد
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند