Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

هاشم رضایت تهیه‌کننده مسابقه تلویزیونی «برنده باش» که این روزها تهیه کنندگی مسابقه «ایران» را بر عهده دارد، درباره شایعه دستمزد ۵۰ میلیونی محمدرضا گلزار برای «برنده باش» پس از گذشت بیش از یک سال از توقف تولید و پخش این برنامه، در این‌باره توضیح داد: من نمی‌دانم مقدار دستمزد مجری برنامه در آن زمان چقدر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد اصلی مجری با اسپانسر بود و طبیعاً فقط خود مجری و اسپانسر از مبلغ آن اطلاع دارند.

اخبار چهره ها - این تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی ادامه داد: زمانی یک قرارداد در سازمان صداوسیما منعقد می‌شود و کل مدیران در جریان آن هستند و بخش‌های اطلاعات و برنامه‌ریزی، مدیریت مالی و… از جزییات آن اطلاع دارند، درحالیکه این برنامه مثل یک فیلم سینمایی بود که در بیرون تولید می‌شود و بعد تلویزیون آن را برای پخش می‌خرد.

از طرف تهیه‌کننده و تلویزیون هیچ پولی به گلزار داده نشد

وی در پاسخ به اینکه آیا واقعاً به عنوان تهیه‌کننده «برنده باش» هیچ قراردادی با محمدرضا گلزار نداشته است؟ اظهار کرد: من به‌عنوان تهیه‌کننده این برنامه هیچ قراردادی نداشتم و تأکید می‌کنم نه از طریق تلویزیون نه از طریق بنده به‌عنوان تهیه‌کننده هیچ پولی بابت اجرای «برنده باش» به آقای گلزار داده نشد.

این تهیه‌کننده در بخش دیگر درباره شرکت‌کننده‌هایی که برخی از آن‌ها هنوز گله دارند که نتوانسته‌اند جایزه خود را دریافت کنند، اظهار کرد: در قبال این افراد هم اسپانسر مسئول است.

همه کار «برنده باش» دست اسپانسر بود؛ حتی محتوا!

وی همچنین در توضیح بیشتر اظهار کرد: «برنده باش» برنامه‌ای بود که بیرون از سازمان تولید شد چون ما دو نوع برنامه اسپانسرمحور داریم مدلی از این برنامه‌ها اینگونه هستند که طرح و همه کارهای آن در شبکه انجام می‌شود و بعد یک نفر می‌آید اسپانسر آن می‌شود و هزینه‌ای هم به سازمان می‌دهد تا او و برند سازمانش مطرح شود.

رضایت در پایان بیان کرد: درباره « برنده باش » یک اسپانسر، دکوری را ساخته و بعد با شبکه درباره آن صحبت کرده بود. شبکه هم گفته بود با یک تهیه‌کننده قرارداد ببندید. ما به عنوان تهیه‌کننده کار را اجرا کردیم اما همه کار دست خود اسپانسر بود. ما بیشتر تولیدکننده بودیم، حتی تولید محتوا هم دست ما نبود، دست خودشان بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجری صداوسیما فیلم سینمایی محمدرضا گلزار برنده باش محمدرضا گلزار صدا و سيما برنده باش عنوان تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت

مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای جنگ تحمیلی، با حضور انبوه عزاداران مردم شهرستان دارالمومنین گناوه و نیز محمد تقی صفری فرماندار و حجت الاسلام والمسلمین رکنی حسینی امام جمعه گناوه و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از مصلی جمعه آغاز و پیکر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت. 

شهید مرتضی غلامی (دشتی نظری) از شهدای مفقودالاثر شهرستان گناوه در سال ۱۳۸۸ به همت گروه تفحص شهیدان گمنام شناسایی و در نجف آباد اصفهان دفن شد و پس از ۴۰ سال با رضایت خانواده اش به شهرستان گناوه بازمی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • برداشت گل محمدی از ۵۰۰ هکتار از گلزار‌های خراسان شمالی
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید