Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:09:02 GMT

اعزام ۲۷۵۰ ناوگان باری استان همدان به خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۱۹۶۴

اعزام ۲۷۵۰ ناوگان باری استان همدان به خوزستان

جمشید عظیمی در گفتگو با خبرنگار مهر: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت تخلیه بنادر و انتقال کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به سراسر کشور، از ابتدای خرداد امسال تاکنون درمجموع ۲ هزار و ۷۵۰ دستگاه از ناوگان باری همدان به مناطق جنوبی بندر امام (ره)، اهواز، اندیمشک و دزفول اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه این کالاها شامل چغندر قند و سایر کالاهای اساسی است، یادآور شد: این اداره به منظور سیاست‌های سازمان و کمک به تخلیه بنادر و انتقال سریع محصولات کشاورزی و فساد پذیر از سطح مزارع استان خوزستان به دست صاحبان کالا با استفاده از ظرفیت ناوگان‌های ملکی و زیرپوشش شرکت‌های حمل و نقل استان اقدام به این امر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عظیمی ادامه داد: همچنین همدان همزمان نیز به عنوان یکی از مبادی حمل گندم به سایر استان‌ها در زمینه تهیه و اعزام ناوگان برای حمل کالاهای اساسی استان فعالیت می‌کند.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تأکید کرد: از مشکلات این طرح سوخت کم ناوگان‌های فعال، با توجه به کارکرد پایین بیشتر ناوگان‌ها در دوره قبل است که به منظور جبران سهمیه و به منظور تشویق رانندگان و درخواست آنها، پیشنهاداتی برای در نظر گرفتن سهمیه سوخت تشویقی به دفتر کالا ارسال شده که در صورت امکان این سهمیه برای ناوگان‌هایی که از مبادی مورد نظر اقدام به حمل کالاهای خاص می‌کنند، در نظر گرفته شود.

کد خبر 4948251

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان راهداری حمل و نقل ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها گرگان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود

تین نیوز

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن گفت: پیش بینی می شود ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لکوموتیوهای مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، حمید گوگوچانی، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن گفت: از اقدامات مهمی که سال گذشته انجام شد و بازخورد خوبی برای بررسی سوانح داشت نصب دوربین در لکوموتیوهای مسافری بود. این اقدام با دستور مدیرعامل برای نصب دوربین در لکوموتیوهای باری بخش دولتی و خصوصی هم انجام شد.

گوگوچانی بیان کرد: به دلیل تنوع بیشتر لکوموتیوهای باری نسبت به مسافری، این اقدام در مراحل آزمایش اولیه است و پیش بینی می شود ظرف ۳ تا ۴ ماه آینده تمام لکوموتیوهای مسافری، باری و مانوری به دوربین مجهز شوند.

وی اظهار کرد: یک دوربین داخل کابین را رصد می کند و برای کمک به مأمورین عملیاتی است و دوربینی که بیرون کابین نصب می شود برای پایش زیرساخت و طول خط است.

مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه تصریح کرد: نصب دوربین به طور ویژه در مراجع خارج از راه آهن اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برخوردها در سوانح شخص ثالث، خودکشی بود؛ اما چون مستنداتی نداشتیم نمی توانستیم به آن استناد کنیم که با نصب دوربین این مسئله رفع شد و بسیاری از پرونده های راه آهن شفاف می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • سفر مدیر سیا به مصر با دستورکار آتش‌بس در غزه
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • تمام لکوموتیوهای مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • تمام لکوموتیوها به دوربین مجهز می‌شوند
  • ◄ تمام لوکوموتیوها به دوربین مجهز می‌ شود
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان