Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@12:46:41 GMT

آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۲۰۰۳

آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج از آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل آهار، جعفری و همیشه بهار در پارک‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر یاسوج در حال کشت است که بزودی گل‌های این بوته‌ها تقدیم شهروندان خواهند شد.

به گزارش ایمنا، ناصر داور اظهار کرد: در یک ماه گذشته با اقدامات شبانه روزی در حوزه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهر یاسوج، شاهد تحولات خوبی در این در حوزه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت‌های اخیر این سازمان خاطرنشان کرد: اصلاح چمن پارک‌ها، بلوارهای اصلی و فرعی شهر در روزهای گذشته به نحو مطلوبی انجام شده است.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری یاسوج گفت: برای مقابله با آفات درختان کار سمپاشی درختان و درختچه‌های شهر نیز توسط چند اکیپ آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

داور تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم با توجه به سمپاشی درختان مراقب کودکان خود باشند تا به درختان تازه سمپاشی شده دست نزنند.

وی از آغاز گلکاری تابستانه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار بوته گل آهار، جعفری و همیشه بهار در پارک‌ها، میادین و بلوارهای سطح شهر یاسوج در حال کشت است که بزودی گل‌های این بوته‌ها تقدیم شهروندان خواهند شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری گفت: تاکنون چندین حجم و المان کوچک توسط نیروهای سازمان ساخته شده و تعدادی از آنها در پارک‌ها و میادین شهری نصب شده است که پیش از این دوره چنین اقداماتی سابقه نداشت.

داور با بیان اینکه تعمیر و راه اندازی فواره‌های شهری از دیگر اقدامات مدت اخیر است، خاطرنشان کرد: به دستور ستاد مقابله با کرونا پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی همچنان تعطیل هستند و از شهروندان تقاضا داریم در حفظ نگهداری گل‌ها و چمن‌های شهر بیش از گذشته ما را یاری کنند تا شهری زیبا و شایسته داشته باشیم.

کد خبر 428448

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری یاسوج فضاي سبز شهري جنگل کاری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منظر و فضای سبز شهر سازمان سیما شهر یاسوج پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته

همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی ( ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خردادماه ) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به‌صورت رایگان امکان پذیر شد.

به گزارش ایسنا موزه‌های تاریخ طبیعی به عنوان یکی از متفاوت‌ترین موزه‌ها، نشان دهنده تاریخ جهان آفرینش و طبیعت و محل نگهداری بسیاری از گونه‌های جانوری و گیاهی هستند.

موزه تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با ذخیره بیش از ۹۰۰ نمونه از اجزای مختلف تنوع زیستی شامل جانوران، گیاهان، سنگ،کانی و فسیل در کنار نمایش تنوع زیستی پنج قاره به تفکیک، گنجینه بسیار با ارزشی برای تنوع زیستی ایران و جهان به شمار می‌رود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علاقه‌مندان و مراکز آموزشی می‌توانند از ۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد از ساعت ۹ تا ۱۹ به آدرس بزرگراه همت شرق، بین اتوبان یادگار امام و شیخ فضل الله، پارک طبیعت پردیسان مراجعه و به رایگان از موزه تنوع زیستی بازدید کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • اتمسفر تماشایی ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک پیش از آغاز بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • آغاز احداث متروی رباط کریم
  • آغاز احداث مترو رباط کریم در امتداد خط یک مترو
  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد