Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:50:51 GMT

آغاز براشت ماهیان گرمابی از سد سرارو شهرستان سیریک

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۲۰۰۸

آغاز براشت ماهیان گرمابی از سد سرارو شهرستان سیریک

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان سیریک در حوزه آبزی پروری، عمل آوری، صنایع شیلاتی و صیادی گفت: این شهرستان با بهره برداری از این ظرفیت‌ها نزدیک به ۱۰ درصد تولیدات شیلاتی استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت از چهار سد کنارجو، همزانگ، پگو و سرارو به میزان ٢٥٠ تن از انواع کپور ماهیان برداشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسی افزود: خانواده کپور ماهیان شامل کپور نقره ایی، آمور، کپور سرگنده گونه‌های ذخیره شده در استخرهای خاکی پشت استخراها را تشکیل می‌دهند و دوره پرورش این ماهیان حدود یکسال است.

رئیس شیلات سیریک تصریح کرد: استفاده از منابع آبی موجود در خشکی‌ها اهمیت زیادی دارد و نقش مهمی را در آبزی‌پروری و افزایش تولیدات شیلاتی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ذخیره سازی این گونه ماهیان در منابع آبی خشکی ۲۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داشته بیان کرد: ۲۰۰ هزار قطعه ماهی گرمابی در سدهای خاکی روستاهای سیریک از توابع هرمزگان، ذخیره‌سازی شده بود که اکنون شاهد آغاز برداشت آنها هستیم.

کد خبر 4947917

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات هرمزگان آبزیان ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها گرگان یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • کار برداشت گل محمدی از باغات شهرستان خاش آغاز شد
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • آغاز برداشت گندم در شهرستان دهلران
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم از سطح سه هزار و ۵۰۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور