Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، نویسنده ۵۴ ساله انگلیسی به تازگی اعتراف کرده در دوران زندگی مشترک با آرانتس بارها آزار دیده و کتک خورده است. او در ۱۹۹۲ و در حالی که ۱۷ سال داشت، با دانشجوی پرتغالی رشته روزنامه‌نگاری ازدواج کرد و فرزندش از آن زندگی مشترک حالا ۲۶ ساله است. آن ازدواج دو سه سال بیشتر دوام نیاورد و رولینگ در ۲۰۰۱ یعنی شش سال پس از جدا شدن از آرانتس زندگی خود را با نیل ماری، پزشک اسکاتلندی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گذشته از جنجال‌هایی که اعتراف دیرهنگام نویسنده هری پاتر به داشتن تجربه خشونت خانگی به وجود آورد، آنچه در این میان بیشتر جلب توجه می‌کند دگرگونی اساسی چهره او از یک زن خانه‌دار آزاردیده به یکی از پولدارترین و مشهورترین چهره‌های دنیای ادبیات است. او که سه فرزند دارد و ساکن اسکاتلند است، سال ۲۰۱۹ حدود ۹۵۰ میلیون دلار ثروت داشت و در رده ۱۹۱ پولدارترین شهروندان بریتانیا ایستاده بود.

مهم‌ترین اثر کارنامه درخشان خانم رولینگ مجموعه کتاب‌های هری پاتر است که منبع الهام مجموعه سینمایی «هری پاتر» شدند؛ فیلم‌هایی که میلیاردها دلار در دنیا فروختند و هنوز هم از محبوب‌ترین آثار سینمایی برای کودکان و بزرگسالان به شمار می‌روند.

کد خبر 521080 برچسب‌ها ادبیات مهارت‌های زندگی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ادبیات مهارت های زندگی هری پاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «دفتر یادداشت روزانه یک نویسنده» نوشته فئودور داستایوفسکی با ترجمه ابراهیم یونسی به‌تازگی توسط انتشارات معین به چاپ سوم رسیده است. این‌کتاب در قالب یک‌مجموعه‌ سه‌جلدی در سال ۱۳۹۳ به چاپ رسید و سال ۱۴۰۰ نسخه‌های چاپ دومش عرضه شدند.

این‌کتاب، مجموعه‌ای از نوشته‌های داستانی و غیر داستانی داستایوفسکی است و یادداشت‌هایی با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و شخصی را از این‌نویسنده شامل می‌شود. داستایوفسکی در نوشته‌هایی که در این‌مجموعه چاپ شده‌اند، مسایل سیاسی روز، ماجراهای تبعیدش به سیبری، حوادث روزمره و کتاب‌هایی را که مشغول نگارش آن‌ها بود و همچنین نگاهش به مذهب و جامعه را ثبت و ضبط کرده ‌است.

چاپ سوم این‌مجموعه در آستانه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه شده است.

کد خبر 6092866 صادق وفایی

دیگر خبرها

  • ۷ تاثیر شگفت انگیز و باورنکردنی سفیده و زرده تخم مرغ برای پوست و مو
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ
  • کشف شگفت انگیز سرنخ‌های ژنتیکی افسردگی
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • خفاش شگفت‌انگیز 6 گِرمی که زیر «برگ» زندگی می‌کند(+عکس)
  • تصاویر شگفت‌انگیز جیمزوب از سحابی سر اسب 
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید