Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سجادپور که چند سال با بیماری مبارزه می کرد با بهبودی، حال قصد دارد تهیه کنندگی در سینما و تلویزیون را از سر بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سجادپور تهیه کننده سینما با بیان اینکه سلامتی کامل را به دست آورده است، گفت: به لطف خدا پس از چهار سال بیماری بهبودی خود را به دست آورده‌ام، ولیکن این چهار سال برایم فرصتی بود تا فیلمنامه‌هایی را به رشته تحریر درآورم، البته در ایامی که مشغول مداوا بودم به هر سختیِ ممکن فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» به کارگردانی حسن و حسین صیدخانی را تهیه کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم داستان بمباران زمین فوتبال در سال ۶۵ بود که توسط بعثی‌ها رخ داد و عده‌ای بسیار از هموطنانمان به شهادت رسیدند.

وی افزود: جالب است بدانید این فیلم سینمایی از سوی هیچ‌یک از جشنواره‌هایی داخلی مورد پذیرش واقع نشد. توجیه آنها این بود که فیلم ضعیف است، اما همین کار توانست در آذرماه سال گذشته در جشنواره میلان ایتالیا جایزه نخست را به دست آورد. موفقیت این فیلم سینمایی در جشنواره‌ای خارجی در شرایطی است که در سال های گذشته هیچ فیلم دفاع مقدسی نتوانسته بود در فستیوال‌های خارجی موفقیتی کسب کند.

تهیه‌کننده فیلم «شکلات تلخ» با بیان این‌که تصمیم دارد فیلمی با محوریت شهید قاسم سلیمانی جلوی دوربین برد، گفت: طرحی در دست دارم که در آن می‌خواهم بخشی از زندگی شهید سلیمانی را تصویر کنم. اینکه چرا تنها مقطعی از زندگی این سردار شهید را برای کار کردن انتخاب کردم دلیلی روشن دارم، آنهم اینکه هیچ فیلم سینمایی قادر نیست تمام بخش‌های زندگی وی را پوشش دهد و برای چنین کاری نیاز است یک سریال عظیم ساخته شود.

سجادپور خبر داد: همچنین فیلمنامه‌ای در دست دارم که محوریت آن حرم رضوی است. نام این کار هنوز مشخص نشده، چون ابتدا می‌خواهم سرمایه‌گذار آن را پیدا کنیم، سپس برای آن درخواست پروانه ساخت کنم. دو طرح دیگر درباره شهدا هم دارم که آنها را هم به زودی تبدیل به فیلمنامه خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهم کرد تا سریالی کمدی و سیاسی را هم برای سیما تولید کنم. در این کار با زبان طنز بسیاری از انتقادها مطرح خواهد شد.

این مدیر سینمایی در دولت قبلی بیان کرد: سینما امسال وضعیتی خوبی ندارد چون شیوع بیماری کرونا اجازه فعالیت را از سینمادارن گرفته است، برای همین امیدوارم با رفع مشکلات پیش رو هنر هفتم باز هم بتواند به روزهای پررونق خود نزدیک شود.

 

منبع:صبا

منبع: دانا

کلیدواژه: فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی