Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از عملی نشدن وعده‌های مسئولان این باشگاه برای حل مشکلات مالی ناراحت هستند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان این روزها در زمین پیروز آبادان برگزار می‌شود و قرار است بازیکنان بعد از یک روز استراحت، امروز (شنبه) دوباره مراحل آماده‌سازی را از سر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان صنعت نفت در آستانه شروع مسابقات لیگ برتر از مسئولان باشگاه بابت حل نشدن مشکلات مالی ناراحت هستند. آنها این موضوع را با بهنام سراج، سرمربی تیم هم در میان گذشته‌اند، ولی هنوز چیزی تغییر نکرده است.

مسئولان باشگاه در این مدت چند بار به بازیکنان قول دادند تا مشکلات مالی آنها را برطرف کنند، ولی وعده‌های باشگاه عملی نشده است. این در حالی است که بازیکنان صنعت نفت تا به امروز 50 درصد از مبالغ قراردادهای‌شان را دریافت کرده‌اند.

تمرینات صنعت نفت در حالی در آبادان پیگیری می‌شود که فقط یک بازیکن به دلیل مثبت شدن تست کرونا در تمرینات غایب است.

نفتی‌ها برای انجام بازی دوستانه هم با بحران مواجه هستند، آنها به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند از آبادان خارج شوند و همین موضوع دست کادر فنی را برای انجام بازی دوستانه بسته است.

وضعیت بحرانی در صنعت نفت و تعطیلی تمرینات

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان مشکلات مالی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فرمانی از شرکت بیش از ۳۳ هزار دانش آموز مقطع متوسطه دوم البرزی در اردوی عملی درس آمادگی دفاعی خبر داد و گفت: ۱۶ هزار دانش آموز پسر در سطح استان در میادین تیر شرکت می‌کنند و موضوعاتی مثل صف جمع، آمادگی جسمانی، امداد و نجات و مهارت‌های تیراندازی را آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: ۱۷ هزار دانش آموز دختر نیز در مراکز آموزشی و کلاس‌های درس، با مباحث آمادگی دفاعی و موضوعات مهم این درس آشنا می‌شوند. این برنامه در سطح شهرستان‌های استان البرز به همت نواحی، بسیجیان و مربیان آموزش نظامی و آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی، در حال برگزاری است.

مسؤول سازمان بسیج دانش آموزی استان البرز هدف از برگزاری این اردو را افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیر نظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی هنگام بکارگیری و انسجام بخشی به بخش عملی درس آمادگی دفاعی برشمرد و بیان کرد: اردوی آمادگی دفاعی موجب می‌شود دانش آموزان به هویت دانش آموزی خود برسند.

کد خبر 6088315

دیگر خبرها

  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی