Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-27@18:31:21 GMT

خدمات‌رسانی‌ به‌ روستاییان‌ با ابزارهای‌ دیجیتال‌

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۲۶۷۳

خدمات‌رسانی‌ به‌ روستاییان‌ با ابزارهای‌ دیجیتال‌

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: توسعه روستایی با بهره‌گیری از فناوری دیجیتال، با سرعت و کیفیت بیشتری دنبال خواهد شد و بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال می‌تواند کمک بزرگ برای دهیاری‌ها باشد. 

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور در مراسم اتصال یک هزار و 34 روستای کشور به شبکه ملی اطلاعات که ظهر امروز به‌صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه پایدار در کشور باشیم، باید توسعه هوشمند جمعیت را مد نظر قرار دهیم و قطعا یکی از بسترهای لازم برای چنین هدفی توسعه شبکه‌های ارتباطی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت کشور تصمیم‌هایی گرفته‌ است که 22 میلیون روستایی در 62 هزار روستا را بیش از گذشته مورد حمایت قرار دهد. دولت بسیاری از امکانات را به دهیاری‌ها انتقال داده و خدمات متنوع و گوناگونی را به روستاییان ارائه می‌دهد. در واقع انتقال امکانات به دهیاری‌ها موجب شده مردم راحت‌تر از گذشته در روستاها زندگی کنند.

معاون عمرانی وزیر کشور بیان کرد: دستورالعمل‌های ابلاغ شده به دهیاری‌ها کمک می‌کند تا به روستاییان خدمات‌رسانی کنند. البته توسعه روستایی با بهره‌گیری از فناوری دیجیتال، با سرعت و کیفیت بیشتری دنبال خواهد شد و بهره‌گیری از فناوری‌های دیجیتال می‌تواند کمک بزرگ برای دهیاری‌ها باشد. 

جمالی نژاد عنوان کرد: یکی از اهداف دولت، تبدیل روستاهای کشور به روستاهای هوشمند همانند روش‌های توسعه خدمات دیجیتال در شهرهای بزرگ است. اگر روستاهای هوشمند داشته باشیم قطعاً نتایج و دستاوردهای آن را در توزیع مناسب جمعیت در سراسر کشور مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/4144/

منبع: آنا

کلیدواژه: وزارت کشور شبکه ملی اطلاعات وزارت ارتباطات توسعه جمعیت بهره گیری از فناوری دهیاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • ایران رتبه ۱۷ هوش مصنوعی را در جهان دارد
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • طرح اجرای فیبرنوری کشور امسال به اتمام می‌رسد