Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، کارشناس مسائل سیاسی گفت: آمریکا در حال حاضر 24 تریلیون دلار بدهی دارد که حل شدن آن قابل تصور نیست و این موضوع نشان می‌دهد که این کشور در بعد اقتصادی هم در حال افول است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا؛ اظهار داشت: افول آمریکا از سوی مقام معظم رهبری بارها و بارها پیش‌بینی شده و این موضوع از چند بعد می‌تواند تحلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمایت مردمی از حکومت یکی از نشانه‌های حکومت عادل است، افزود: همراهی، همکاری و هماهنگی مردم آمریکا با حکومت بیش از 50 سال است که در درون این کشور وجود ندارد و آنچه هست به صورت اجباری اتفاق می‌افتد.   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: دو حزب جمهوری خواه و دموکرات با زور سرنیزه مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند و مردم مجبور به حمایت می‌شوند.   وی خاطرنشان کرد: با وجود همه اجبارها، خروجی این عدم حمایت‌ها در جنبش وال استریت خود را نشان داد و مردم با آمدن به خیابان‌ها اعلام کردند که از دولتمردان آمریکا حمایت نمی‌کنند.   کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه در اعتراضات اخیر مردم آمریکا نیز مشاهده که اقشار مختلف مردم حامی دولت استکباری نیستند، افزود: حکومتی که قدرت مردمی خود را از دست بدهد، به افول نزدیک می‌شود.   حجت‌الاسلام بیگدلی بیان داشت: آمریکا در حال حاضر 24 تریلیون دلار بدهی دارد که حل شدن آن قابل تصور نیست و این موضوع نشان می‌دهد که این کشور در بعد اقتصادی هم در حال افول است.   وی با بیان اینکه در بعد نظامی نیز می‌توان نشانه‌های افول آمریکا را مشاهده کرد، افزود: یک زمانی اگر آمریکا مسئله و موضوعی را در هر نقطه‌ای از جهان مطرح می‌کرد دیگران مجبور به همراهی این کشور بودند اما امروز کشورهای مختلف جهان از جمله کوبا، ونزوئلا، کره شمالی چین و روسیه در مقابل آمریکا قرار می‌گیرند.   این کارشناس خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بعد نظامی هیمنه آمریکا شکسته است و کشورهای مختلف جهان نه تنها او را همراهی نمی‌کنند بلکه در مقابل این کشور نیز قرار می‌گیرند.   حجت‌الاسلام بیگدلی تصریح کرد: نظام اسلامی با همراهی جبهه مقاومت توانسته با آمریکا مقابله کرده و مدیریت مطلوبی در این زمینه به نمایش بگذارد.   وی با اشاره به اینکه آمریکا همیشه تلاش کرده است خود را به عنوان نماد دموکراسی معرفی کند و ایالت‌های آمریکا با افتخار پرچم آمریکا نشان می‌دادند، افزود: اما امروز به دلیل ظلم و ستم حکومت، پرچم این کشور توسط مردم به آتش کشیده شده و کاخ سفید مورد هجمه قرار می‌گیرد.    کارشناس مسائل سیاسی افزود: نگرانی دولتمردان از خیزش مردم به حدی رسیده است که از نیروها و گارد امنیتی برای فروکش کردن اعتراضات استفاده می‌کنند و این امر نشان می‌دهد که دیگر آمریکا امکان ادامه حیات ندارد.   حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: آمریکا به دلیل نرسیدن به اهداف پلید خود در سازمان‌های جهانی، این سازمان‌ها را یکی پس از دیگری ترک می‌کند در حالی که بسیاری از این سازمان‌ها پس از جنگ جهانی دوم با نظر آمریکا تاسیس شده‌اند.   وی گفت: باید در جریان نزدیک شدن آمریکا به افول به وعده‌های الهی نیز توجه شود که خداوند وعده داده است ظالمین دوام نیافته و ظلم در جهان باقی نمی‌ماند، همانگونه که در طول تاریخ فرعونیان در زمان حضرت موسی، مشرکین در زمان پیامبر گرامی اسلام، رژیم ستمشاهی و آپارتاید در دوران معاصر استمرار نیافتند.     انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام نشان می دهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست

عضو هیات رئیسه مجلس گفت که اعتراضات دانشجویی نشان داد که دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است. همچنین تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکایی تاثیری روی مردم به خصوص آزادیخواهان ندارد.

محمد رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: اعتراضات دانشجویی در آمریکا چند مساله را نشان داد؛ یکی اینکه در آمریکا برخلاف ادعاهای دروغینش که مهد دموکراسی است، چنین چیزی وجود ندارد بلکه آنها دموکراسی خودخواسته را قبول دارند؛ بدان معنا که آنچه خودشان تعیین می‌کنند قابل اعتراض و مخالفت است نه اینکه عده‌ای بخواهند در دفاع از مظلوم اعتراض کنند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: دانشجویان آمریکایی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعتراض کردند اما با آنها شدیداً برخورد شد این یعنی دموکراسی در آمریکا پوشالی و دروغین است و اینکه چهره واقعی دولتمردان آمریکا به دنیا نشان داده شد.

رشیدی با بیان اینکه جوانان داخل آمریکا همراه با دانشجویان شده‌اند، گفت: این نشان می‌دهد که تفکرات پوسیده دولتمردان آمریکا روی ملت‌ها اثر ندارد و آزادی‌خواهی در تمام ملت‌های جهان به عنوان یک حرکت شکل گرفته است. می‌توان منشأ آن را ایران دانست چون تا پیش از انقلاب اسلامی چنین موضوعی سابقه نداشته است.

منتخب مجلس دوازدهم یادآور شد: انقلاب اسلامی شعار دفاع از مردم فلسطین را سر داد و این جزء آرمان‌های اولیه‌اش بود که با گذشت 50 سال همچنان در این راه حرکت می‌کند. اکنون مردم دنیا ظلم را نمی‌پذیرند و در حمایت از مردم مظلوم فریاد می‌زنند که بارزترین آن خیزش دانشجویان آمریکایی علیه دولتمردان آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی در پایان گفت: حرکت دانشجویان آمریکایی در نوع خود بی‌نظیر بود و انگیزه بیشتری را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین فراهم می‌کند تا در دنیا شاهد خیزش جهانی باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی