Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از توزیع هفت میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در طول ۵۰ روز خبر داد و گفت: از این تعداد چهار میلیون بسته توسط مردم تهیه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد زهرایی ظهر امروز در همایش آئین رسم هجرت و تقدیر از جهادگران عرصه کمک مؤمنانه و مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با دیگر نظام‌ها تفاوت‌های زیادی دارد چراکه حاکمیت این نظام دفاع از محروم و ظلم‌ستیزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پیش فرض حاکمیت باید این باشد که همواره در تحریم و مقابله با دشمن قرار داریم، بیان داشت: عرصه جهاد با توجه به رشد بشریت جلو رفته اما نفس و ماهیت جهاد تغییر نکرده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه حججی‌هایی در جریان‌های جهادی حضور دارند که متأسفانه ناشناخته هستند، تبیین کرد: بسیج باید در تمامی عرصه‌های انقلاب تهدیدها را به فرصت تبدیل کند چراکه عرض و طول بسیج همان عرض و طول انقلاب است.

لزوم توجه به مقاومت سیاسی و عدالت اجتماعی

زهرایی بر لزوم توجه به مقاومت سیاسی و عدالت اجتماعی تأکید کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی خوش درخشیده‌اند و هر جا نظام تهدید می‌شود بسیج هم باید حضور داشته باشد.

وی با اشاره به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره و مطرح کرد: ایشان سال جاری را به‌عنوان جهش تولید نامگذاری کرده‌اند بنابراین نه تنها باید استقامت کنید بلکه می‌طلبد به جهش فکر کنید که این امر از طریق هسته‌های تپنده، زنده، عدم وابسته به بروکراسی اداری و جهادی امکان‌پذیر می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه گام دوم انقلاب آزمون و خطا نیست بلکه مسؤولیت‌پذیری است بنابراین قرار نیست در مدیریت‌ها خطا کنیم، اعلام کرد: امروز به دنبال جریان جهادی هستیم نه گروه جهادی، به دنبال تفکر جهادی هستیم نه تشکل چراکه قائل هستیم تفکر، تشکل‌ساز است.

گروه‌های جهادی؛ بهانه‌ای برای تربیت نسل تراز انقلاب

زهرایی تمام فعالیت‌های گروه جهادی را بهانه‌ای برای تربیت نسل تراز انقلاب دانست و تصریح کرد: تفکر حاکم بر جریان جهادی باید به جامعه‌سازی کمک کند لذا جهادگر باید در مسیری حرکت کند که شهدا رفته‌اند و با الگوبرداری از این عزیزان گام بردارد.

وی خط‍‌شکنی را از تفاوت‌های نظام انقلاب اسلامی با دیگر نظام‌ها دانست و تصریح کرد: جهادگران در حوادث طبیعی نیازمند ابلاغ نبودند بلکه همواره در خط مقدم حضور داشته‌اند.

جهادگران بن بست‌ها را بشکنند

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه جهادگران باید بن بست‌ها را بشکنند، عنوان کرد: متأسفانه برخی می‌گویند بسیج حاکمیتی است اما متوجه شدند که در بحث مبارزه با کرونا انقلاب را سرفراز کرد.

زهرایی بیان داشت: مدل رفتاری مردم در نظام جمهوری اسلامی متفاوت با دیگر نظام‌ها است، کشوری که ادعای تمدن دارد کرونایی‌های سالمند را درمان نمی‌کند و مردم به غارت فروشگاه‌ها حمله و مسؤولان از ترس می‌میرند.

وی به تفاوت کرونا در کشور ایران پرداخت و مطرح کرد: در ایران با شیوع کرونا، سفره‌ها نصف می‌شود، همدلی‌ها بیشتر شده و مردم پای کار می‌آیند که این امر جز مبانی باورهای اعتقادی چیزی نیست که نیازمند توجه است.

۱۵۰ جهادگر طلبه بسیجی عهده‌دار تدفین جانباختگان کرونا

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در شرایط شیوع کرونا، مطرح کرد: ۱۵۰ جهادگر طلبه بسیجی بدون ابلاغ به تدفین متوفیان کرونایی رفتند و این همان خط‌شکن دفاع مقدس در جنگ سخت است.

زهرایی رزمایش کمک‌های مؤمنانه را مشقی برای مردم دانست و گفت: در راستای این رزمایش سه و نیم میلیون خانوار شناسایی شدند که مددجوی نهادهای حمایتی نیستند اما معیشت آنان دچار آسیب شده و با سیلی صورتشان را سرخ نگه داشته‌اند.

۷ میلیون بسته معیشتی توزیع شد

وی از توزیع هفت میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در طول ۵۰ روز خبر داد و با بیان اینکه از این تعداد چهار میلیون بسته توسط مردم تهیه شده است، گفت: تنها ۴۰۰ میلیارد تومان از کمک مردمی را توانستیم بر روی کاغذ بیاوریم و ۸۰۰ میلیارد را نتوانستیم بر روی کاغذ بیاوریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه هر جا مردم در بزنگاه‌ها از نظام فاصله گرفتند بدانید فعالیت‌های مسؤولان کم‌رنگ شده است، خاطرنشان کرد: قرارگاه ویژه عملیات جهادی تشکیل شده و از جهادگران خواستاریم نقاط آسیب‌دیده را شناسایی کرده و برای رفع آسیب‌ها مطالبه‌گری کنند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی بسیج سازندگی زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور رزمایش کمک مومنانه کرونا بسته معیشتی کمک های مردمی انقلاب اسلامی جهادگران بسیجی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور میلیون بسته بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۲۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه پنجشنبه در مجمع سرمربیان صالحین شاهرود در سپاه ناحیه این شهرستان در با اشاره به اقتدار کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای امروز کشور مرهون خون مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به شبکه‌سازی نظام تربیتی صالحین اشاره کرد و افزود: اساتید، استادیاران، سرمربیان، مربیان و متربیان فعال در شبکه تربیتی صالحین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند که البته باید در کنار توجه به نیروی انسانی مجرب به محتوای غنی نیز توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه فرماندهان سپاه در رده‌های مختلف باید از نقش خود در طرح و تبیین محتوای مورد نیاز برای کادرسازی به خوبی مطلع باشند تصریح کرد: اگر در نظام تربیتی صالحین به امر کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران با دقت و حساسیت توجه نداشته باشیم نباید امیدی به تحقق این مهم در سایر بخش‌ها داشته باشیم.

مطیعی با تاکید بر اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای جلوگیری از شبکه‌سازی نیروهای معتقد به انقلاب اسلامی به کار گرفته است گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساجد را محور تمام فعالیت‌های جوانان می‌دانند لذا نباید ایجاد جاذبه برای جوانان در فضایی غیر از مسجد سبب فاصله گرفتن این قشر از مسجد شود!

وی ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند با انواع روش‌ها ما را از حساسیت و دغدغه‌مندی نسبت به مسائل گوناگون دور کند که اگر چنین شرایطی رخ دهد با اهداف انقلاب اسلامی فاصله خواهیم گرفت.

امام جمعه سمنان دغدغه‌مندی را در مقایسه با تلاش و کوشش دارای اهمیت و اولویت بیشتری دانست و گفت: کسب مهارت‌های لازم برای ارتباط مؤثر با جوانان، نوجوانان و متربیان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

کد خبر 6088870

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است