Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: از اوایل تیرماه، لوازم خانگی فاقد شناسه از سطح فروشگاه ها در سیستان و بلوچستان جمع آوری می شوند.

«محمد هادی مرعشی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: براساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور از تاریخ یکم تیرماه، طرح شناسنامه دار کردن لوازم خانگی برای 8 قلم شامل یخچال، یخچال فریزر ساید بای ساید، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی،کولر گازی، جارو برقی و مایکروفر اعم از تولید داخل و کالاهای وارداتی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امنیتی و انتظامی سیستان و بلوچستان توضیح داد: تمام فروشندگان طبق این طرح باید تمامی محصولات موجود در فروشکاه خود را دارای شناسه کنند، این شناسه برای کالاهای خارجی در گمرک و برای تولیدات داخلی در کارخانه تولیدی بر روی کالا نصب می شود.

 

مرعشی با اشاره به اینکه طرح شناسنامه دار کردن لوازم خانگی در راستای حمایت از تولید داخلی و مبارزه با قاچاق کالا انجام می شود، گفت: طرح شناسنامه دار کردن لوازم خانگی به مدت یکسال است که به همه اصناف ابلاغ شده است و امیدواریم با تعامل فروشگاه ها به جهش تولید ملی کمک کنیم.

 

وی با بیان اینکه صادرات در پایانه مرزی میلک تسریع پیدا می کند، افزود: با قاچاق کالا برخورد جدی تری می شود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: فروشگاه ها کالاهای وارداتی لوازم خانگی سیستان و بلوچستان لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت

  سید محمد رضا سیدحسینی  در نشست قرارگاه مرکزی امنیت غذایی گفت:به همت بخش خصوصی و در راستای ارتقای تولید با این میزان جوجه ریزی سه هزار و ۹۰۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی سیستان و بلوچستان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در استان مشغول تولید است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • وجود ۴۰ هزار کارت بازرگانی در منطقه سیستان برای واردات ۹۰۰ قلم کالا
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان