Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@18:37:20 GMT

اولین دوره مسابقات هفتگی آنلاین برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۳۶۲۹

اولین دوره مسابقات هفتگی آنلاین برگزار شد

اولین دوره مسابقات شطرنج آنلاین هفتگی با حضور ۲۹ ورزشکار از ۱۳ استان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون نابینایان و کم بینایان، این رقابت‌ها باحضور 29 شطرنج باز از استان‌های  بوشهر، خوزستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، البرز تهران، گلستان، سمنان و توابع تهران در ۵ دور به روش سوئیسی جهت بالا بردن سطح کیفی شطرنج بازان نابینا وکم بینا با زمان 15 دقیقه و 51 ثانیه پاداش برای هر بازیکن برگزار گردید که در پایان فریبا زنده بودی از بوشهر با ۵ امتیاز  قهرمان این دوره از مسابقات گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حمزه مصلح از خوزستان با ۴ امتیاز و امتیاز شکنی بهتر نایب قهرمان شد، امیر ربی نیز با ۴ امتیاز و امتیاز شکنی بدتر در جایگاه سوم قرار گرفت.

گفتنی است آقایان صدق شمس و  مشیر آبادی و  خانم ملیحه صفایی به ترتیب به درجایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.

یادآوری می‌شود به جهت آمادگی بازیکنان نابینا و کم بینا این مسابقات هر هفته از ساعت ۱۸ تا ۲۲ هر پنج شنبه بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان و کم بینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی، روز‌های ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. در این مسابقات ۱۳۴۰ دانش‌آموز در ۲۶ دسته از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان و مین‌یاب شرکت دارند.

مراسم اختتامیه مسابقات نیز ۲۰ اردیبهشت، در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است دانش‌آموزان سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات، مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و کمیته ارزیابی حداکثر تا پایان تیر ماه اعضای اصلی تیم جهانی را انتخاب خواهند کرد.

لازم به ذکر است پیش از این تیم جهانی روباتیک دانش‌آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی و مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده بود.

سال گذشته نیز نوجوانان نخبه کشور در مالزی قهرمان آسیا شدند.

دیگر خبرها

  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد