Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@17:14:20 GMT

سخایی در ریاست هیأت بسکتبال قم ابقاء شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۳۹۰۳

سخایی در ریاست هیأت بسکتبال قم ابقاء شد

مرتضی سخایی در مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم با کسب حداکثر آراء همچنان در مسئولیت ریاست این هیأت ورزشی ماندگار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیأت، با حضور طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال کشورمان و همچنین رسول منعم مدیر کل، حسین دوعلی معاون و علی بیاتی مسوولان حراست اداره کل ورزش و جوانان استان قم و هادی عامری مدیر تیم لیگ برتر شیمیدر قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع که با حضور 15 عضو واجد شرایط رای مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، مرتضی سخایی رئیس پیشین هیأت بسکتبال استان قم برای مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیأت ورزشی برگزیده شد.

دیگر کاندیداهای ریاست هیأت بسکتبال استان قم محمدحسین طاهایی و امین یوسف‌لو بودند که در شروع مجمع یوسف‌لو از کاندیداتوری کناره‌گیری کرد و در ادامه جدال دو کاندیدا یعنی سخایی و طاهایی برای احراز ریاست چهار ساله هیأت بسکتبال استان قم بسیار داغ و پر حرارت دنبال شد، سپس تمام نگاه‌ها به شمارش آراء اعضاء مجمع دوخته شد تا رئیس جدید هیأت بسکتبال قم برای مدت چهار سال انتخاب شود.

در حالی که 15 نفر واجد شرایط رأی دادن برای تعیین رئیس جدید هیأت بسکتبال استان قم بودند، با شمارش آراء ماخوذه، تعداد 9 رأی خود را به مرتضی سخایی و تعداد 6 رأی خود را به محمدحسین طاهایی دادند تا بدین ترتیب سخایی بار دیگر مسئولیت ریاست هیأت بسکتبال استان قم را بر عهده بگیرد.

انتخاب مرتضی سخایی به عنوان رئیس جدید هیأت بسکتبال استان قم در حالی صورت گرفت که وی در دوره قبلی بین سال‌های 1395 تا 1399 نیز این مسئولیت را بر عهده داشت و با دور جدید چهار ساله ریاست در این هیأت، حضور وی در راس هیأت بسکتبال استان قم هشت ساله می‌شود.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بسكتبال فدراسيون بسكتبال انتخابات مجمع انتخابات هیأت بسکتبال استان قم رئیس جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا

پدرو روچا روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا می نشیند.

طرفداری | سرنوشت صندلی ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا حداقل برای چند ماه آینده مشخص شد.

با اعلام فدراسیون فوتبال اسپانیا، پدرو روچای 69 ساله که از سپتامبر گذشته و پس از استعفای لوییس روبیالس به عنوان رئیس موقت این فدراسیون مشغول به کار بود، امروز با رای اکثریت اعضا به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد. بدین ترتیب پدرو روچا تا سپتامبر 2024 یعنی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا، بر این منصب خواهد ماند.

سپتامبر سال گذشته پس از قهرمانی تیم ملی زنان اسپانیا در جام جهانی، لوییس روبیالس رئیس وقت فدراسیون فوتبال اسپانیا در حرکتی جنجالی برخورد بسیار صمیمانه و شگفت انگیزی با اعضای تیم ملی و به خصوص جنیفر هرموسو داشت که حتی تعجب بازیکنان را هم برانگیخت. همین مسئله باعث محرومیت و سپس استعفای لوییس روبیالس از سمت خود شد. از آن زمان تا الان روچا که در کنار روبیالس نایب رئیس فدراسیون بود، به صورت موقت روی صندلی ریاست فدراسیون نشست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حضور مقامات بین‌المللی در ریاض برای گفتگو پیرامون غزه
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • ماجرای جنجالی شدن اهدای دکترای افتخاری به رئیسی
  • ماجرای اهدای دکترای افتخاری به رئیسی و انتقادی که گاف از آب درآمد!
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی