Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهان انتظامی استان از بازداشت سارقان حرفه‌ای و کشفیات جدید کالای قاچاق در کردستان خبر دادند. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرماندهان انتظامی استان در گفت‌وگو با خبرنگاران تسنیم به ارائه آماری از بازداشت سارقان حرفه‌ای و کشفیات جدید کالای قاچاق در کردستان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف کالای قاچاق دربانه

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف مقادیری کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان بانه خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید غلام الهی بانه حین کنترل محورهای ورودی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی مورد نظر 8 دستگاه موبایل، 219 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 2 دستگاه تلویزیون LED و 11 کیسه پوشاک قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

سردار آزادی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر بازداشت شده است، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

کشف 250 هزار نخ سیگار قاچاق در کردستان

سرهنگ افشین شاه‌حسینی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان از کشف سیگار قاچاق از یک دستگاه پژوه 405 در محور «نگل به سنندج» خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی ای خوردودی حامل کالای قاچاق 250 هزار نخ سیگار قاچاق فاقد مجوز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و یک نفر در این رابطه بازداشت شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کردستان با بیان اینکه پلیس با تمام توان و اقتدار با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی برخورد می‌کند، تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا و ارز از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

4000 پرونده سرقت امسال در گیلان تشکیل شده استبازیکن میلان مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت

انهدام باند سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق در بیجار

سرهنگ محمدصادق پیروزی، فرمانده انتظامی بیجار از انهدام باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای سیم و کابل برق و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در بیجار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه خسروآباد و آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی و اظهارات شاهدان که در زمان سرقت یک دستگاه پژو پارس را با چند تن سرنشین مشاهده کرده بودند و اعلام مرفوک شهرستان دهگلان مبنی بر سرقت سیم کابل توسط راننده یک دستگاه پژو پارس و حرکت سارقان به سمت بیجار، تیم‌های عملیاتی به محل مورد نظر اعزام و سارقان را مشاهده و تعقیب کردند.

سرهنگ پیروزی اظهار کرد: در این راستا با توجه به همجوار بودن نقاط سرقت با شهرستان دهگلان، تمام راه‌های منتهی به حوزه بیجار مسدود و با رعایت موازین قانونی خودروی مورد نظر زمین‌گیر و هر 3 نفر سرنشین بازداشت و به همراه خودرو به پلیس آگاهی بیجار دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: متهمان با اعتراف به 10 فقره سرقت سیم برق و باطری دکل‌های مخابرتی همراه پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/481/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق در کردستان فرمانده انتظامی سارقان حرفه ای کالای قاچاق امنیت اقتصادی استان کردستان انتظامی استان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام