Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-28@06:56:53 GMT

با این میوه‌ها وزن کم کنید!

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۴۹۱۳

با این میوه‌ها وزن کم کنید!

رویداد۲۴ کربوهیدرات‌هایی از قبیل مواد قندی و گلوکز در صورت زیاده‌روی در مصرف موجب افزایش وزن می‌شوند. هرچند، میوه‌ها از جمله منابع خوبی از کربوهیدرات‌ها هستند که به کاهش وزن کمک می‌کنند.

برخلاف نظر برخی از کارشناسان مصرف میوه در کاهش وزن موثر است. اگرچه میوه‌ها حاوی میزان قابل توجهی از قند طبیعی هستند، بیشتر این مواد خوراکی سرشار از آب بوده که به احساس سیری کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آناناس میوه‌ای سرشاراز انواع ویتامین و مواد معدنی است که میل به شیرینی را برطرف می‌کند. مصرف این میوه به دلیل برخورداری از ویتامین C و منگنز توصیه می‌شود.

هندوانه سرشار از آب است که مصرف آن به احساس سیری کمک می‌کند. همچنین وجود آنتی اکسیدان لیکوپن در این میوه در پیشگیری از بروز سرطان پروستات در مردان موثر است.

گریپ فروت خاصیت چربی‌سوزی سریع ندارد اما میزان آب موجود در این میوه به احساس سیری کمک می‌کند.

گلابی از جمله میوه‌های حاوی فیبر خوراکی است که مصرف آن باعث می‌شود فرد به دلیل احساس سیری کمتر میل به غذا خوردن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ترفندهای کوچک اما مهم برای وزن کم کردن!



آووکادو نیز حاوی چربی سالم است که مصرف آن باعث می‌شود فرد برای مدت زمان بیشتری احساس سیر بودن داشته باشد. اگرچه میزان کربوهیدرات موجود در این میوه کم نیست، چربی‌های سالم موجود در آن به حفظ سلامت قلب کمک می‌کند.

سیب از جمله خوراکی‌های مفید برای کاهش وزن است چرا که حاوی فیبر است. پوست این میوه حاوی بیشترین میزان فیبر است و به همین دلیل مصرف این میوه با پوست توصیه می‌شود.

منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار سلامت رژیم غذایی احساس سیری میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)

به گزارش ورزش سه، احمد گوهری گلر تیم آلومینیوم در بازی جام حذفی مقابل تیم سابق خود عملکرد خوبی داشت و برخلاف چهار گلی که دریافت کرد نقش ویژه و تاثیرگذار در صعود تیم خود و بازگشت آلومینیوم به مسابقه داشت.

او در طول جریان مسابقه در گردش توپ نقش آلومینیوم نقش آفرینی می‌کرد و با تسلطی که در بازی با پا داشت به خوبی این تیم را از فشار خارج می‌کرد و بازیسازی خوبی از عقب زمین انجام می‌داد، او شروع مجدد های خوبی هم داشت و توپ به نقاط مناسب برای مهاجمان آلومینیوم ارسال می‌شد که فضای انتقال توپ و حتی استفاده از اشتباه مدافعان پرسپولیس را فراهم می‌کرد.

گوهری در دقایق پایانی مسابقه پیش از گل تساوی آلومینیوم روی حملات پرسپولیس واکنش‌های خوبی داشت و دو فرصت استثنایی را از بازیکنان سرخ‌پوش مهار کرد تا همچنان شانس کامبک برای سفید و سبزپوشان اراک فراهم باشد.

او دو دقیقه قبل از گل تساوی آلومینیوم توپ تند و تیزی که به سمت دروازه این تیم آمد را مانند یک مدافع مسلط با پا دفع کرد و در ادامه همان صحنه توپ را جمع کرد و حمله تیم آلومینیوم را آغاز کرد و در رفت و برگشت این توپ به گل تبدیل شد تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

درخشش گوهری در ضربات پنالتی هم نقش ویژه و تاثیرگذار او بود، از 7 پنالتی بازیکنان پرسپولیس او 4 تشخیص درست و 2 مهار پنالتی داشت که عملکردی فوق‌العاده مقابل ستاره‌های نامدار باشگاه پرسپولیس بود.

توانایی های گلر جوان آلومینیوم مقابل تیم سابق خود به چشم آمد و در ضربات پنالتی به خوبی قدرت رهبری تیم خود را هم در دست گرفته بود و سعی داشت که بازیکنان این تیم روحیه دهد که در نهایت هم به صعود آلومینیوم ختم شد.

دیگر خبرها

  • این غذاها را با هم نخورید!
  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • غنی‌ترین منابع طبیعی کلسیم
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • با این مواد غذایی درد را فراموش کنید
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • شیوه صحیح استفاده از محصولات مراقبت پوستی برای تاثیرگذاری بیشتر
  • چرا با تاریکی هوا احساس خواب آلودگی بیشتر می‌شود؟
  • ساخت ۱۰ بازارچه محله‌ای «از تولید به مصرف» تا پایان سال‌جاری