Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند نگاه تمدنی به خانواده و ارائه آموزش‌های مورد نیاز در این حوزه به خانواده‌ها است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام محمدجواد زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین امروز در دیدار با جمعی از خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه استان قزوین که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: برای تمدن سازی که هدف غایی انقلاب است باید همه ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه تقنینی اگر قوانین تمدنی نباشد کاری نمیتوان انجام داد این امر در حوزه‌های دیگر همچون قضایی و اجرایی کشور نیز صدق می‌کند.

حجت‌الاسلام زهرایی ادامه داد: متاسفانه باید بپذیریم درگیر کارهای روزمره جزیی شده‌ایم و هرجا که درگیر این دست از کارها شدیم و از نگاه تمدنی به مسائل دورشدیم جامعه دچار مشکلات جدی شد.

وی بیان کرد: اگر امروز در حوزه نظامی شاهد موفقیت نیروهای مسلح هستیم به واسطه نگاه تمدنی فرماندهی معظم کل قوا به این حوزه است و نتیجه این نگاه تمدنی در موفقیت نیروهای مسلح به وضوح مشاهده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اضافه کرد: تحقق تمدن نوین اسلامی نیازمند نگاه تمدنی به خانواده و ارائه آموزش‌های مورد نیاز در این حوزه به خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه نیازمند نگاه تبلیغی و نظام تبلیغی مناسب هستیم، تصریح کرد: برای تبلیغ باید سه مفهوم نگاه، جذب و نفوذ در نظر گرفته شود .

زهرایی با اشاره به اینکه رسانه نیز یکی از گروه‌های تبلیغی است، بیان کرد: مبلغ فقط یک روحانی نیست بلکه هرکسی که دین و اصول انقلاب اسلامی را نشر میدهد یک مبلغ است.

وی گفت: در حوزه رسانه به ارتباط هدفمند معتقد هستیم و باید بتوانیم با کمک اصحاب رسانه نظام اولویت‌ها را تغییر دهیم تا بدین شکل کارآمدتر از قبل به مسیر ادامه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: باید در ماموریت‌های هفتگانه‌ای که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به همه ما سپرده‌اند توجه ویژه‌ای کنیم و در این بین نقش مطالبه‌گری رسانه نباید فراموش شود.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه در حوزه سواد رسانه‌ای باید پیشگام باشد، عنوان کرد: رسانه‌های استان در محورهای هفتگانه بیانیه گام دوم طرح عملیاتی تدوین و برای اجرا به این سازمان پیشنهاد دهند.

زهرایی در پایان یادآور شد: تا به امروز یا مبلغ بوده و یا دنبال دفاع از ارزش‌ها بودیم اما امروز باید نگاه ما مبتنی بر تبیین انقلاب اسلامی، تبلیغ، دفاع و در نهایت تهاجم به فرهنگ غلط دشمن باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تمدن نوین اسلامی تبلیغات اسلامی قزوین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین نگاه تمدنی نیازمند نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • تمدن ایرانی-اسلامی از عرصه جهانی حذف‌شدنی نیست
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است