Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@05:20:46 GMT

زمان اتمام پروژه مسکن مهر به روایت وزیر راه

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۵۲۲۲

زمان اتمام پروژه مسکن مهر به روایت وزیر راه


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، محمد اسلامی بعد از ظهر امروز در بازدید از طرح‌های حوزه مسکن استان اردبیل اظهار داشت: طبق زمانبدی مشخص شده و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته است امسال پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد به طوری که پروژه مسکن مهر تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

وی وضعیت مسکن مهر در استان اردبیل را مطلوب دانست و افزود: امیدواریم با اقدامات انجام شده در مناطق مختلف استان اردبیل نیز پروژه بزرگ مسکن مهر به زودی و تا پایان شهریور ماه تکمیل شده و به اتمام برسد تا بخشی از نیاز مردم را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی از اجرای طرح اقدام ملی مسکن خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن نیز به خوبی در حال اجرا است و در صورتی که تمامی متقاضیانی که ثبت نام کرده‌اند واجد شرایط باشند واحدهای مسکونی واگذار خواهد شد.

بیشتر بخوانید
نماینده مردم مشهد در مجلس: دولت برنامه‌ای برای مسکن ندارد/ 70 درصد درآمد برخی اقشار صرف اجاره می‌شود

جهانگیری: دولت برای مهار رشد اجاره‌بهای مسکن تصمیمات لازم را اتخاذ خواهد کرد

وزیر راه و شهرسازی: ‌نیازمندان واقعی از ‌طرح ملی مسکن بهره‌مند می‌شوند / افتتاح راه‌آهن اردبیل تا پایان دولت

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان ساخت و ساز مسکن در کشور بیان کرد: سازندگان واحدهای مسکونی و مسکن در سطح کشور باید از کلیه تکنولوژی‌های روز و جدید بهره‌مند شوند و ضمن آن مقرارات مربوط به نرخ مسکن را نیز رعایت کنند.

وی در خصوص تلاش برای تامین نیاز مردم به مسکن ادامه داد: در جلسات شورای اقتصاد با حضور رئیس جمهور در مورد اوضاع نابسامان مسکن تصمیم‌گیری و سیاست‌های جدید دولت در این زمینه ابلاغ خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اکبر طبری سید محمود موسوی حمید سبزواری بندر کنگ دیوان کیفری بین المللی سیاتل محمد اسلامی مسکن مهر پروژه مسکن مهر وزیر راه اکبر طبری سید محمود موسوی حمید سبزواری بندر کنگ دیوان کیفری بین المللی سیاتل مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت

بذرپاش در مراسم افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهر‌های سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریعتر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کار‌های اصلی دولت تامین مسکن برای مردم است اعلام کرد: آمار‌های مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • اراده جدی دولت برای مشارکت مردم و بخش غیردولتی در اقتصاد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • اتمام پروژه رینگ شرق تبریز تا پایان سال