Web Analytics Made Easy - Statcounter

در طرح مواسات و همدلی اداره تبلیغات اسلامی گرمسار، تعداد 406 کارت هدیه به نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: این طرح که به همت مبلغین و روحانیون در شهرهای گرمسار، آرادان و ایوان کی صورت گرفت تعداد 406 کارت هدیه به نیازمندان مناطق محروم و کم برخوردار اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق بخشی با بیان اینکه هر کارت هدیه به مبلغ 200 هزار تومان است افزود: اعتبار اولیه این طرح حدود 800 میلیون ریال است.   وی تصریح کرد: در طرح همدلی و مواسات 17 مبلغ مشارکت دارند که از این تعداد 12 روحانی مسقر و خود استقرار و 4 نفر نیز امام محله هستند که این کارت های هدیه را به نیازمندان اهداء می کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: این طرح به همت بنیاد مستضعفین و بنیاد علوی اجرا شده است و در تلاشیم که این کمک ها ادامه دار باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کارت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید

سلطانی‌پور گفت: مجوز فعالیت یک فروشگاه صنایع‌ دستی در بازار سرپوشیده شهر شاهرود صادر شد. 

وی  ادامه داد: براساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌ دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی، مجوز خود را بگیرند.

وی افزود: اکنون شش فروشگاه صنایع‌ دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌ دستی در شاهرود، دو فروشگاه صنایع‌ دستی در دامغان و دو فروشگاه صنایع‌ دستی نیز در مهدیشهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • سه پیشنهاد جنجالی برای هدایای تبلیغاتی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • اهدای خون در خراسان رضوی هفت درصد رشد کرد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک