Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@13:55:33 GMT

8 زخمی در تیراندازی در ایالت تکزاس آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۵۳۳۲

8 زخمی در تیراندازی در ایالت تکزاس آمریکا

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، پلیس آمریکا امروز شنبه اعلام کرد که در جستجوی مردی است که در برابر یک میخانه در ایالت «تکزاس» تیراندازی کرد و 8 نفر را زخمی کرد.

«ویلیام ماکمانوس» فرمانده پلیس شهر«سان آنتونیو» در یک کنفرانس خبری کوتاه گفت که حادثه شب گذشته در پارکینگ میخانه در شمال این شهر رخ داده است و مهاجم از جمله گروه کوچکی بود که نگهبان میخانه مانع ورود آنها به داخل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکمانوس افزود: پس از ممانعت نگهبان میخانه، فرد مهاجم تفنگ خود را از ماشین بیرون آورده و شروع به تیراندازی کرد.

فرمانده پلیس شهر سان آنتونیو تأکید کرد که سن زخمی ها بین 23 تا 41 سال است و در میان آنها سه زن دیده می شوند و همه آنها به بیمارستان منتقل شدند.

مهاجم پس از تیراندازی از محل حادثه گریخت و پلیس در جستجوی اوست.

 

اخبار مرتبط 7 کشته در تیراندازی ویسکانسین آمریکا+ تصاویر کشته شدن یک تن و زخمی شدن تعدادی دیگر در تیراندازی در آمریکا تیراندازی به یک اتوبوس در بزرگراهی در آمریکا و زخمی شدن 6 تن 4 کشته و زخمی در تیراندازی در آمریکا+ تصاویر 9 کشته و زخمی در تیراندازی جدید در آمریکا

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا تیراندازی در آمریکا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری سی بی اس، در این بیانیه آمده است: تیراندازی هنگامی رخ داد که ماموران اداره پلیس شهر شالوت برای اجرای حکم دستگیری یک مظنون به محل اقامت وی مراجعه کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این تیراندازی، علاوه بر مظنون اصلی که هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد، ۲ مظنون دیگر نیز در خانه‌ای که از آنجا به سمت مأموران پلیس تیراندازی شده بود، دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس شهر شالوت منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهارمین افسر پلیس که در این حادثه تیراندازی هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شده، آمده است: حال این افسر پلیس وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • بازداشت هزار دانشجوی حامی فلسطین در 25 دانشگاه آمریکا
  • حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • ببینید | مرگ سه افسر پلیس؛ اولین تصاویر از تیراندازی خونین در ایالت کارولینا
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • طوفان و گردباد در اوکلاهمای آمریکا/ 3 کشته و 30 زخمی / ده‌ها خانه نابود شدند
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت