Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@15:06:38 GMT

تکذیب تماس ساری با جورجینیو برای بردن او به یوونتوس

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۵۶۵۷

تکذیب تماس ساری با جورجینیو برای بردن او به یوونتوس

خبر تماس سرمربی تیم فوتبال یوونتوس با شاگرد سابقش در چلسی برای بردن او به یوونتوس بی‌اساس از آب درآمد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برخلاف ادعای بسیاری از رسانه‌های اروپایی مبنی بر تماس مائوریتزیو ساری با جورجینیو برای بردن این بازیکن ایتالیایی به یوونتوس، سرمربی بانوی پیر مدتی طولانی است که با شاگرد سابقش در ناپولی و چلسی تماس نداشته است، ضمن اینکه خود بازیکن هم تمایلی به ترک چلسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماه ژوئن سال گذشته که ساری چلسی را ترک کرد تا هدایت یوونتوس را برعهده بگیرد، همواره شایعاتی درباره تلاش او برای بردن جورجینیو به تورین وجود داشته است اما اکنون نشریه «اتلتیک» انگلیس تأکید کرده که جورجینیو از وضعیتش در چلسی و زندگی در لندن است. این نشریه همچنین تأکید کرده که ساری از سال گذشته تا کنون با جورجینیو هیچ تماسی نداشته است. اتلتیک نوشته که جورجینیو عاشق شهر لندن شده و از زمانی که با هدایت فرانک لمپارد توانسته به روزهای اوجش نزدیک شود، بیش از پیش نسبت به ماندن در استمفوردبریج ترغیب شده است.

دلیل عدم حضور ورنر در تست پزشکی چلسی اعلام شد

نشریه انگلیسی احتمال فروش جورجینیو را رد نکرده اما تأکید کرده که چلسی حاضر نیست هافبک ایتالیایی خود را در ازای رقمی پایین یا بازیکنی که به کارش نیاید، معاوضه کند.

انتهای پیام/

 

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس فوتبال چلسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس فوتبال چلسی یوونتوس فوتبال چلسی برای بردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۵۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان

یوونتوس و میلان تیم‌های سوم و دوم جدول به مصاف یک‌دیگر می‌روند؛ این مسابقه می‌تواند در تعیین رتبه‌های دو تیم در پایان فصل، تعیین‌کننده باشد

طرفداری | در هفته 34 سری آ ایتالیا 24-2023، دو تیم میلان و یوونتوس که حال‌وروز چندان خوبی ندارند، ساعت 19:30 امروز شنبه در استادیوم آلیانز تورین با قضاوت مائوریتزیو ماریانی مقابل هم قرار می‌گیرند.

نشریات ایتالیایی مدعی شده‌اند این آخرین جدال ماسیمیلیانو الگری و استفانو پیولی به‌عنوان سرمربیان یوونتوس و میلان است چرا که آن‌ها در این فصل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و پابه‌پای اینترِ قهرمان پیش بروند. یوونتوس در پنج بازی گذشته‌اش، 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت در کارنامه‌اش ثبت شده اما وضعیت میلان بدتر است؛ 3 باخت، 1 مساوی و فقط 1 برد حاصل کار روسونری در پنج بازی اخیرش بوده است.

پل پوگبا و نیکولو فاجولی، بازیکنان همیشه محرومِ یوونتوس در این بازی نیز غایب هستند و مویزه کین به علت مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. میلان اما غایبان بیشتری دارد؛ تئو هرناندز، فیکایو توموری و داویده کالابریا به علت محرومیت غایب هستند و سیمون کیائر و پیر کالولو به‌علت مصدومیت، میلان را همراهی نمی‌کنند.

ترکیب احتمالی یوونتوس و میلان از نگاه اسکای اسپورت ایتالیا به شرح زیر است:

یوونتوس (2-5-3): شزنی | گاتی، برمر، دنیلو | وه‌آ، کامبیاسو، لوکاتلی، رابیو، کوستیچ | ییلدیز، ولاهوویچ میلان (1-3-2-4): منیان | موسی، شاو، گابیا، فلورنتزی | بن‌ناصر، ریندرس | پولیشیچ، لوفتوس‌چیک، لیائو | ژیرو

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • تکذیب قطع درختان در بوستان ستارخان تهران
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود