Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@17:18:58 GMT

هالند لیورپول را به منچستریونایتد ترجیح می دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۶۰۷۹

هالند لیورپول را به منچستریونایتد ترجیح می دهد

یان آگه فیورتوفت ملی پوش سابق نروژ که سابقه بازی در میدلزبرو و شفیلدیونایتد را دارد، معتقد است ارلینگ هالند روزی در لیگ برتر بازی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی این فصل اروپا زمستان گذشته سالزبورگ را به مقصد بروسیا دورتموند ترک کرد و در این تیم هم به درخشش ادامه داده است. هنوز شش ماه از این انتقال نگذشته ولی شایعات در مورد جدایی او به گوش می رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایعاتی که حمایت از انتقال او به رئال مادرید دارند اما این اتفاق شاید در تابستان پیش رو ممکن نباشد. وضعیت اقتصادی بد باشگاه ها پس از شیوع کرونا هر انتقال گران قیمتی را با تردید مواجه کرده است.

 

 

 

 

یان آگه فیورتوفت بازیکن سابق تیم ملی نروژ که با پدر ارلینگ هالند نیز هم تیمی بود، معتقد است ارلینگ در دورتموند خواهد ماند ولی روزی قطعا به انگلیس برای فوتبال خواهد رفت:« ارلینگ بهترین تیم را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است. دورتموند تیم درستی برای پیشرفت اوست و فکر نمی کنم به زودی شاهد جدایی اش باشیم ولی معتقدم مقصد بعدی او لیگ برتر انگلیس خواهد بود.

اگر به انگلیس برود، راهی لیورپول می شود و این تیم را به منچستریونایتد ترجیح خواهد داد. او هر زمان به یونایتد اشاره می کند، منظورش لیدزیونایتد است و نه منچستریونایتد.»

 

لازم به ذکر است که ارلینگ هالند 19 سال پیش زمانی که پدرش برای لیدزیونایتد بازی می کرد در منطقه یورکشایر متولد شد. او فصل جاری در همه رقابت ها توانسته 41 گل به ثمر برساند.

 

 

بروسیا دورتموند منچستر یونایتد لیورپول ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند منچستر یونایتد لیورپول ارلینگ هالند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم

در حالی که شایعاتی مبنی بر بازگشت یورگن کلوپ به فوتبال آلمان و سرمربیگری در دورتموند در آینده به گوش می رسد، هواداران دورتموند پیش از آغاز بازی با پاری سن ژرمن، شعار "تو هرگز تنها قدم نخواهی زد"، سرود معروف هواداران لیورپول را سردادند.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • هواداران دورتموند و سردادن شعار تو هرگز تنها قدم نخواهی زد، سرود معروف هواداران لیورپول / فیلم
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • ارلینگ هالند، کرکتر جدید در بازی Clash of Clans / فیلم
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • هالند سیبیلو؛ استایل جدید و عجیب غول نروژی / عکس