Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان   با هدف دستگیری از قشر ضعیف جامعه ساکن در حاشیه شهرها و کمک به بخش تولید صنعت مرغداری با توزیع  ۲۰۰ هزار قطعه مرغ در بین نیازمندان مازندران از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از آغاز مرحله دوم رزمایش همدلی واحسان در این استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اعلام کرد: مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان با هدف دستگیری از قشر ضعیف جامعه ساکن در حاشیه شهرها و کمک به بخش تولید صنعت مرغداری با توزیع  ۲۰۰ هزار قطعه مرغ در بین نیازمندان استان مازندران از امروز آغازوشد.

هادیان افزود: درسطح کشور۴ میلیون قطعه مرغ توزیع خواهد شد که از این تعداد ۲۰۰ هزار بسته در استان مازندران توزیع می‌شود، مسؤولیت توزیع بسته‌های حمایتی توسط گروه‌های جهادی همکار در حاشیه شهرهای استان مازندران خواهد بود.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران یادآور شد: مرحله اول رزمایش نیز با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان توسط ۲۰۰ گروه  مختلف جهادی و خیرین در بین مردم استان مازندران  توزیع و به پایان رسید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس مرحله دوم رزمایش همدلی استان مازندران ۲۰۰ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از ورود و توزیع روزانه ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی بین کشاورزان شالیکار استان خبر داد.


رضا افراسیابی افزود: برای توسعه کشت برنج و حمایت از کشاورزان، تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز استان، روند افزایشی داشت.


وی ادامه داد: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مبادی تامین کود‌های کشاورزی و مجتمع‌های پتروشیمی تولید کود اوره در کشور، در حال حاضر روند تامین و توزیع کود‌های کشاورزی مورد نیاز با توجه به شروع فصل کشت برنج در استان، روند افزایشی داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بین ۸۰۰ تا هزار تن کود کشاورزی وارد استان شده و از طریق حواله الکترونیک و براساس نیاز هر منطقه بین کشاورزان متقاضی توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از بامداد فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران 
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • بلده نور میزبان بزرگترین رزمایش جهاد دامپزشکی در مازندران
  • جوجه ریزی ۱۰۰ میلیون قطعه‌ای در مرغداری‌های مازندران
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی