Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی هئیت بوکس استان کردستان بألاخره پس از گذشت شش ماه سرپرستی، با حواشی و کنایه‌های مدیرکل ورزش در شهر سنندج برگزار شد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، رشته بوکس یکی از رشته‌های موفق استان در سطح کشور است که فدراسیون بوکس حساب ویژه‌ای را روی ورزشکاران کردستانی باز کرده، بعد از شش ماه سرپرستی «خسرو مطهری» در هیئت بوکس، مجمع انتخاباتی این رشته وزشی ظهر امروز با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون و با 4 کاندیدا برگزار که در پایان «سید مهدی ابراهیمی» با 9 رأی از 18 رأی ماخوذه در دور سوم به‌عنوان رئیس هیئت بوکس استان کردستان انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد جولائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در این مجمع انتخاباتی، با ابراز گله‌مندی از جامعه بوکس استان اظهار داشت: بألاخره بعد از چندین ماه که هیئت بوکس به‌صورت سرپرستی اداره می‌شد، توانستیم مجمع را برگزار کنیم!

وی با ابراز گله‌مندی از نبود انسجام در هیئت بوکس استان گفت: جامعه این رشته حاشیه‌های زیادی داشته و اتحاد لازم را برای پیشرفت این رشته ندارند؛ برایم جای تعجب است که پست رئیس هیئت چه نفعی دارد که برای به‌دست آوردن آن، به هر کاری دست می‌زنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: هر فردی امروز انتخاب و رأی بیاورد، باید همه از وی حمایت کرده و اگر کسی هم خود را دلسوز رشته بوکس می‌داند، آستین‌ها را برای کمک به پیشرفت این رشته ورزشی در استان بالا بزند.

وعده‌های رئیس جدید هیئت بوکس استان کردستان

سیدمهدی ابراهیمی، رئیس جدید هیئت بوکس استان کردستان هم در مجمع انتخاباتی این هیئت از برنامه‌های خود سخن به زبان آورد و گفت: ابتدا باید از همه پیشکسوتان و جامعه بوکس برای حمایت و کمک به این رشته دعوت کنم.

وی با بیان اینکه رشته بوکس در استان دارای پتانسیل و قابلیت مناسبی است که در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، افزود: امیدواریم با میزبانی اردوهای استانی و اردوهای تیم ملی در شهرستان‌های استان، بستر مناسبی را برای ورزشکاران این رشته فراهم کنیم.

رئیس جدید هیئت بوکس استان کردستان وعده داد که برنامه‌های ما کوتاه مدت نخواهند بود و تلاش خواهیم کرد در طول سال ضمن برگزاری مسابقات و اردوهای مختلف، استعدادهای بیشتری را از استان به کشور معرفی کنیم.

می‌ودر: من بهترین بوکسور تاریخ هستم/ محمد علی از کسی شکست خورد که تنها 7 مبارزه رسمی داشتنامزدی اسطوره بوکس فیلیپین برای ریاست جمهوری

وی ادامه داد: همچنین در بحث داوری و مربیگری رشته بوکس در استان، از آنجا که استعداد و پتانسیل خاصی در این حوزه نیز وجود داشته، ابتدا کلاس‌های توجیهی برای این عزیزان برگزار کرده و افراد را با علم روز بوکس آشنا می‌کنیم.

ابراهیمی فعال کردن رشته بوکس در شهرستان‌ها و اهمیت به هیئت‌های شهرستانی خبر داد و اظهار کرد: سعی کرده که هیئت، استعدادیابی و پایگاه قهرمان‌پروری را در تمام شهرستان‌های استان فعال کرده اما امیدوارم همه با هم با اتحاد، همدلی، احترام و دوستی به نظرات همدیگر برای موفقیت رشته بوکس در استان قدم برداشته و یقیناً در آینده نه چندان دور، حرف‌های زیادی از موفقیت بوکس کردستان خواهیم شنید.

رشته بوکس همگانی شود

افشین خوشگوار، معاون ورزش و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان هم در این مجمع انتخاباتی اظهار داشت: هم‌اکنون شرایط بوکس در کشور باحضور رئیس فدراسیون جدید وضعیت خوبی دارد.

وی با تاکید بر اینکه باید نگاه ویژه‌ای به این رشته داشته باشیم، گفت: متأسفانه نگاه والدین به این رشته خوب نیست و همه از بوکس به‌عنوان یک رشته خشن یاد کرده، بنابراین باید فدراسیون با همکاری آموزش و پرورش این رشته را همگانی و نگاه مردم را تغییر دهند.

معاون ورزش و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان اظهار کرد: یقیناً اگر رشته بوکس در مدارس هم همگانی شود، شاهد شکوفایی و کشف استعدادهای قابلی در استان کردستان خواهیم بود.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا «ابراهیمی» رئیس جدید هیئت بوکس استان می‌تواند آرامش را به این رشته برگرداند و به خوبی با حاشیه‌ها کنار بیایید یا همچنان شاهد دو دستگی‌های قبلی در میان ورزشکاران و پیشکسوتان بوکس در کردستان خواهیم بود؛ خبرنگار تسنیم در گزارشات بعدی بیشتر به وضعیت این رشته ورزشی و نتیجه وعده‌‌های امروز رئیس این هیئت در استان می‌پردازد.

انتهای پیام/489/ ت

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت بوکس استان کردستان مجمع انتخاباتی رشته بوکس مدیرکل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در استان کردستان بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، فرزاد پیشکاری امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع سنندج که به مناسبت هفته کار و کارگر بود، اظهار کرد: تمامی ظرفیت‌های این اداره‌کل، ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و سایر نهادها و ادارات استان برای رفع مشکلات کارگران به کار گرفته شده و شبانه‌روزی در جهت محقق کردن اهداف و سیاست‌های وزارت کار، تلاش خواهیم کرد.

وی عمران و آبادانی در کشور را مرهون تلاش کارگران دانست و با بیان اینکه ایمنی، حفاظت و بهداشت کارگران از مهم‌ترین رسالت‌های وزارت کار است، افزود: وزارت کار با تمام توان از حق و حقوق کارگران صیانت خواهد کرد.

مدیرکل کار کردستان با اشاره به اینکه در استان کردستان بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه تولیدی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در طول سال بیش از ۱۲۰۰۰ پرونده در هیئت‌های تشخیص و حل اختلاف برای احقاق حق کارگران بررسی می‌شود.

پیشکاری اضافه کرد: ۲۳ بازرس کار در طول سال بیش از ۱۹۰۰۰ بازرسی از واحدهای صنعتی، کارخانجات و ابنیه برای صیانت از کارگران و ایمنی و بهداشت محیط انجام می‌دهند تا کارگران که گنجینه و سرمایه‌های کشور هستند دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه ۲۲۹۵۲۳ نفر از مردم کردستان به‌صورت مستقیم بیمه خود را به سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌کنند، ادامه داد: با احتساب اینکه هر خانوار ۳ نفر باشند، نزدیک به ۷۰۰۰۰۰ نفر در استان کردستان مخاطب مستقیم وزارت کار در کردستان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه تحریم‌های گسترده مشکلاتی را در بخش اقتصادی برای جامعه ایجاد کرده است، تصریح کرد: جامعه کارگری با اقتدار در مقابل این تحریم‌ها ایستادگی کرده و این مشکلات با توان و تفکر کارگران کشور که ستون فقرات و مولدان اقتصادی در کشورند حل خواهد شد.

پیشکاری با بیان اینکه برای حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال‌های جدید با تمام توان از کارفرمایان حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد، گفت: دولت سیزدهم در بحث سیاست‌های تشویقی بازار کار از جمله طرح کارورزی، یارانه دستمزد و مشوق‌های بیمه‌ای و همچنین پرداخت تسهیلات کم بهره، مسیر مناسبی برای کارفرمایان و حمایت از کارگران و اشتغال آنان فراهم کرده است.

کد خبر 748108

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • بیش از ۱۹۰۰۰ واحد کارگری و کارگاه‌ تولیدی در کردستان وجود دارد
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • فرهنگ پهلوانی باید در تمام عرصه‌های ورزشی تثبیت شود
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود