Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پریسا کرمی امروز (شنبه) در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی صومعه سرا در فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: مساعدت و همکاری و نگاه فرهنگی شهرستان صومعه سرا مطلوب و قابل قدردانی است.

وی به تعطیلی فعالیت کتابخانه ها در ایام شیوع ویروس کرونا، اشاره کرد و افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی یکی از عمده کارهایی بود که توسط انجمن انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با اشاره به شرکت بیش از ۲۶ هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی، تصریح کرد: شهرستان صومعه سرا جز شهرهای برتر در این جشنواره شناخته شده است.

وی به برگزاری پویش هر کتابدار یک کتابخوان در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: کتابداران گیلانی موفق به کسب مقام چهارم در این پویش ملی شدند.

مدیرکل کتابخانه های گیلان با تأکید بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌های در راستای ارتقای بخش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، تصریح کرد: با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در استان امیدواریم شاهد پیشرفت اهداف فرهنگی کتابخانه ها در سال جاری باشیم.

وی با اشاره به پرداخت نیم درصد شهرداری‌ها در حق کتابخانه ها، اظهار کرد: بر اساس مصوبه انجمن کتابخانه های عمومی استان گیلان، شهرداری‌ها باید ۳۰ درصد معوقه خود را به نهاد کتابخانه ها پرداخت کنند.

کرمی تأکید کرد: پرداخت این نیم درصد و همکاری شهرداری با کتابخانه ها زمینه رشد و تعالی فرهنگی انجمن کتابخانه ها را در استان گیلان فراهم خواهد کرد.

کد خبر 4948560

منبع: مهر

کلیدواژه: نهاد کتابخانه های گیلان صومعه سرا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا آتش سوزی ایلام بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ره گرگان یاسوج کتابخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده