Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز شنبه ۲۴ خرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی در گلوگاه سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع سرقت‌های اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: پس ازچند روز کاراطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی ماموران سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه متهم در بازجویی و تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی وداخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. دستگیری قاچاقچی موادمخدر در رامسر سرهنگعلی قیصری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان رامسر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.
او افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، متهم را که اهل تهران بوده است شناسایی کردند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند.
او از کشف ۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و خاط نشان کرد: این قاچاقچی مواد مخدر پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
قیصری گفت: مواد مخدر ریشه بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی بشمار می‌رود که لازم است خانواده‌ها در این زمینه کنترل بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند. سارقان اموال داخل خودرو در بهشهر دستگیر شدند سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تقویت گشت‌های انتظامی سارقان را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر گفت: این ۲ متهم در تحقیقات پلیس به ۱۸ فقره سرقت اموال داخل خودرو و اماکن خصوصی در این شهرستان اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. دستگیری سارق اموال داخل خودرو در آمل سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال و قطعات داخل خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
او افزود: پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی متهم شناسائی شد.
سرهنگ آزادی گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی، سارق را در عملیاتی ضربتی، دستگیر کردند.
او افزود: متهم در بازجوئی به عمل آمده تاکنون به ۹ فقره سرقت اموال خودرو در این شهرستان اعتراف کرد. کشف ۶ تن محصولات جنگلی قاچاق در شهرستان نور سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور، گفت: به منظور جلوگیری از قاچاق چوب و فراورده‌های جنگلی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: دراجرای این طرح ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۵ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

سرهنگ شالیکار گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در اقدامی عملیاتی با همکاری ماموران اداره منابع طبعی متهمان در حین برداشت چوب از منطقه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور از توقیف ۵ خودروی نیسان حامل چوب در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: در مجموع ۶ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از این خودرو‌ها کشف شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت منزل پلیس آگاهی مازندران مرجع قضایی توزیع مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان موضوع در دستور کار عملیاتی ضربتی اموال داخل خودرو فقره سرقت اموال اماکن خصوصی پس از تشکیل مرجع قضائی مواد مخدر قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت