Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@21:11:04 GMT

برگزاری کلاس‌های تابستانی قرآن در ملایر

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۶۹۲۲

برگزاری کلاس‌های تابستانی قرآن در ملایر

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: کلاس‌های تابستانی قرآن در اداره تبلیغات اسلامی ملایر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

ایرج یارمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به فعالیت‌های واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از فعالیت ۳۲ مرکز قرآنی ثبت شده در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این مراکز شامل چهار موسسه قرآنی، ۱۵ خانه قرآن روستایی، ۱۱ خانه قرآن شهری و دو جلسه خانگی قرآن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل بانک جامع اطلاعات فعالان قرآنی با ثبت اطلاعات بیش از ۳۰۰ مربی، استاد، داور، حافظ، قاری، مفسر، مجری، گروه تواشیح و فعال قرآنی خبر داد و افزود: تشکیل بانک جامع اطلاعات حافظان قرآنی با ثبت اطلاعات بیش از ۱۰۰ حافظ قرآنی و ثبت بیش از ۱۰۰ جلسه قرآن خانگی همراه با تشکیل پرونده از جمله فعالیت‌های این واحد است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر به برگزاری کلاس‌های آموزشی روخوانی، روانخوانی، فصیح‌خوانی، قرائت، صوت و لحن، حفظ، مفاهیم در سطح شهر و روستا اشاره کرد و افزود: با توجه به شیوع کرونا این مراکز برای مدتی تعطیل بوده است.

وی از ثبت نام کلاس‌‌های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی ملایر خبر داد و تصریح کرد: این کلاس ها در رشته‌های روخوانی، روانخوانی ،حفظ و قرائت و... برگزار می‌شود.

یارمحمدی با اشاره به شروع کلاس‌ها از ابتدای تیرماه گفت: این کلاس‌ها زیر نظر اساتید و مربیان مجرب برگزار می‌شود و بعد از برگزاری آزمون گواهینامه معتبر از سوی دارالقران کشور به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود و بر استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی نیز تاکید شده است یادآور شد: کلاس‌های قرآنی در موسسات و خانه‌های قرآنی نیز برگزار خواهد شد که در این زمینه نیز بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید شده  است.

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه برگزاری کلاس ها برای همه رده‌های سنی از پیش‌دبستانی تا بزرگسالان خواهد بود خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه  کنند.

  انتهای پیام/۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: کلاس قرآن پروتکل های بهداشتی کلاس های اوقات فراغت برگزار می شود کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • سند راهبردی جامعه قرآنی عصر رونمایی شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد